ترایبکای ۲۰۱۶ با تام هنکس و مایکل شانون و الویس پریسلی

۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۳:۰۱
کد خبر: ۳۸۲۹۶۴
ترایبکای ۲۰۱۶ با تام هنکس و مایکل شانون و الویس پریسلی
در فستیوال فیلم شهر نیویورک، هنکس در فیلمی که با اقتباس از رمان دیو اگرز ساخته شده و شانون در نقش الویس پریسلی نقش‌آفرینی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از گاردین، فیلم‌های جدید با نقش‌آفرینی تام هنکس، وایولا دیویس و مایکل شانون قرار است در فستیوال فیلم ترایبکا پیش‌نمایش شوند. در جدیدترین اعلانیه فیلم‌های نمایشی، این فستیوال نیویورکی ۵۵ فیلم را به مجموعه فیلم‌هایش اضافه کرد که ۴۳ تای آن‌ها پیش‌نمایش بین‌المللی‌شان را تجربه خواهند کرد.

هنکس در راس فیلمی قرار دارد که بیشتر از همه انتظار نمایشش کشیده می‌شود: «هولوگرامی برای پادشاه» که با اقتباس از رمان دِیو اِگِرز ساخته شده و در آن هنکس با تام تایکور، یکی از کارگردانانش در فیلم «اطلس ابر» دوباره همکاری می‌کند. در این فیلم، هنکس نقش یک فروشنده درمانده آمریکایی را بازی می‌کند که مدت زیادی را در انتظار ملاقات با یک میلیاردر اهل عربستان سعودی صرف می‌کند.

کیتی هولمز هم قرار است اولین تجربه کارگردانی‌اش یعنی «هر چه که داشتیم» را پیش‌نمایش کند. این فیلم درام مادر و دختری را روایت می‌کند که بر پایه رمان محبوب آنی وِدِروَکس ساخته شده است. جاش بون، کارگردان فیلم «خطای ستارگان بخت ما» مسئولیت نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته و هولمز و لوک ویلسون در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

از دیگر فیلم‌های مهم ترایبکای امسال می‌توان به این اثار اشاره کرد: درام «شیطان و دریای آبی عمیق» با حضور جیسون سودیکیس در نقش معماری درون‌گرا که بعد از مرگ همسرش (با بازی جسیکا بیِل) با یک نوجوان بی‌خانمان (با بازی میسی ویلیامز از سریال «بازی تاج و تخت») آشنا می‌شود؛ فیلم «نگهداری» از جیمز لاپین نویسنده «درون جنگل» که داستانش درباره سه زن (با بازی وایولا دیویس، هیدن پِنِتیه و کاتالینا سَندینو مورِنو) است که بعد از اینکه در دادگاهی در نیویورک با هم ملاقات می‌کنند، زندگی‌های‌شان تغییر می‌کند؛ فیلم «جوانی در اورِگان» با بازی فرانک لانگلا در نقش مردی مریض که به اورگان سفر می‌کند تا به صورت قانونی کشته شود؛ و «گرگ‌ها» که در آن مایکل شانون نقش پدری مشکل‌دار را بازی می‌کند که اعتیاد و قماربازی‌اش باعث می‌شود آرزوهای پسرش به خطر بیفتند.

شانون همچنین در فیلم «الویس و نیکسون» که فیلم نمایشی اصلی ترایبکای امسال است، نقش الویس پریسلی را بازی می‌کند. این فیلم آمازون استودیوز داستان بازدید این ستاره از کاخ سفید را در دهه ۱۹۷۰ تعریف می‌کند. او می‌خواهد توسط خود رییس‌جمهور (که نقشش را کوین اسپیسی ایفا می‌کند) رسما نماینده «دفتر مواد مخدر و داروهای خطرناک» شود.   

پانزدهمین دوره فستیوال فیلم ترایبکا از روز سیزدهم ماه آوریل آغاز می‌شود و تا روز بیست و چهارم همین ماه در شهر نیویورک ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز