«به فرمان رایش» نمایشنامه خوانی می شود

۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۰:۲۷
کد خبر: ۳۸۲۹۸۱
«به فرمان رایش» نمایشنامه خوانی می شود
جلسه نمایشنامه خوانی «به فرمان رایش» به نویسندگی فرهاد مهر خیراتی و کارگردانی حافظ معینی در تماشاخانه «پندار» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برناف جلسه نمایشنامه خوانی «به فرمان رایش» به نویسندگی فرهاد مهر خیراتی و کارگردانی حافظ معینی ساعت ۱۸ روزهای ۲۰ و ۲۱ اسفندماه در تماشاخانه «پندار» برگزار می شود.

در این جلسه نمایشنامه خوانی که به تهیه کنندگی و مشاوره عقیل بهرامی میزبان علاقه مندان تئاتر می‌شود، کیانوش خان محمدی، شادی پیرتاج، راحیل مرشدی، محمد طایفه، آذین نظری و محمد رضا منصوری به عنوان نقش خوان حضور دارند. ضمن اینکه بهنام شریفی مشاور رسانه ای، شهاب خسروی دستیار کارگردان و راحیل مرشید روابط عمومی، عوامل دیگر این اثر نمایشی هستند.

در خلاصه داستان نمایشنامه «به فرمان رایش» آمده است:«به فرمان رایش» روایت خانواده بورژوایی است که در بحبوحه جنگ روابط صمیمی با نازی ها پیدا می کند. پدر خانواده که تاجری کارکشته است، روز به روز به واسطه جنگ پیشرفت می‌کند تا اینکه ناگهان در مهمانی خانوادگیش اتفاق عجیبی می افتد و ... .

جلسه نمایشنامه خوانی «به فرمان رایش» روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اسفندماه ساعت ۱۸ در تماشاخانه پندار واقع در خیابان انقلاب، خیابان نجات اللهی (ویلا)، بعد از خیابان فلاح پور، پلاک ۶۹ برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز