استودیو تلویزیونی «بهاران» افتتاح شد

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۹:۲۸
کد خبر: ۳۸۳۳۸۶
استودیو تلویزیونی «بهاران» افتتاح شد
استودیو تلویزیونی «بهاران» با اعلام رمز مقدس یا زهرا(س) از سوی سردار بهمن کارگر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، استودیو تلویزیونی «بهاران» با حضور سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سردار فرجیان زاده معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین و مدیران شبکه های ۱، ۲ و ۵ سیما با اعلام رمز یا زهرا (س) افتتاح شد.

با افتتاح این استودیو مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس که اردوهای راهیان نور در آن برگزار می شود تحت پوشش زنده تلویزیونی شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار می گیرد.

در این مراسم سردار کارگر با تقدیر از زحمات رسانه ملی عنوان کرد: صدا و سیما در ارتقای کمی و کیفی اردوهای راهیان نور نقشی اساسی داشته است.

وی افزود: سرافراز خود از اعضای هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است و من از او و معاونان و دیگر مسئولان سازمان تشکر می کنم.

در ادامه سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در ارتباط زنده با استودیو «بهاران» با اشاره به رسالت مهم رسانه ملی در انعکاس این اردوها گفت: این استودیو منعکس کننده حقایق بزرگ راهیان نور است و رسانه ملی رسالت بزرگی را در این زمینه بر عهده دارد.

 سردار فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور در سپاه و بسیج هم درصحبت هایی به اهمیت انعکاس چنین اقداماتی اشاره کرد.

همچنین در این مراسم سردار فرجیان زاده معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به افزایش آمار بازدید کنندگان از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اظهار کرد: انشاء الله امسال نیز شاهد ادامه این روند افزایشی خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز