معرفی بازارهای سودآوری سال ۹۵ با حضور اسدالله عسگراولادی در برنامه پایش

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۷:۵۰
کد خبر: ۳۸۳۴۵۶
معرفی بازارهای سودآوری سال ۹۵ با حضور اسدالله عسگراولادی در برنامه پایش
برنامه پایش این هفته با موضوع بررسی وضع بازار در شب عید، پیش بینی رونق بازارها و بررسی وضعیت عدالت در کشور به روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، در برنامه این هفته با حضور» اسدالله عسگراولادی» خبره‌ترین تاجر ایرانی، به این موضوع پرداخته می‌شود که کدام کسب‌ وکار در سال95 سودآوری و بازگشت سرمایه بیشتری خواهند داشت؟ در بخش اول برنامه این هفته علاوه بر پیش بینی بازارها، وضعیت اقتصادی بازارها درشب عید نیز بررسی می‌شود. در بخش دوم آخرین برنامه پایش سال94، به این سؤال پاسخ داده می‌شودکه وضعیت امروز جامعه ایران چقدر با معیارهای آرمانی عدالت اقتصادی فاصله دارد؟ دکتر »ابوالفضل پاسبانی» اقتصاددان و متخصص اقتصاد توسعه و عدالت علاوه بر پاسخ به این سؤالات، وضعیت عدالت در کشور را تحلیل می‌کند. »علیرضا منصوب شانجانی»، یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان صنایع غذایی ایران با حضور در استودیوی برنامه پایش راز موفقیت اش در کسب و کار را برای بینندگان تشریح می‌کند. سؤال نظرسنجی برنامه این هفته به این شرح است: کدام راه را برای فقرزدایی به مسئولان توصیه می‌کنید؟ 1.پیگیری رونق و رشد اقتصادی 2.توزیع هدفمند یارانه‌ها

برای شرکت در این نظرسنجی عدد گزینه مورد نظر را به شماره پیامک 30000111 ارسال کنید.

برنامه پایش به تهیه‌کنندگی توحید آتشبار، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که یکشنبه‌ها بعد از سریال شبانگاهی از این شبکه پخش می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز