اختصاصی برنا:

سعید داخ به "سرباز" پیوست

۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۱:۰۹
کد خبر: ۳۸۳۷۳۸
سعید داخ به سرباز پیوست
سعید داخ بازیگر تئاتر "ترور" حمیدرضا نعیمی در رابطه با آخرین فعالیت های خود از نقش آفرینی در فیلم ویدویی "سرباز" به کارگردانی مسعود تکاور خبر داد.

سعید داخ بازیگر، سینما، تلویزیون وتئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون خبرگزاری برنا در رابطه با آخرین فعالیت های سینمایی خود، اظهار داشت: به تازگی برای نقش افرینی در فیلم ویدیویی "سرباز" به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود تکاور به توافق لازم رسیده ام و به احتمال قوی از چند روز آینده مقابل دوربین ایرن اثر نمایشی قرار خواهم گرفت.

وی در رابطه با حال و هوای این اثر ویدیویی، گفت: فضای این اثر خیلی رئال و نزدیک به واقعیت است در این اثر شاهد روابط  حقیقی جوانان سرباز با مافوق های خودشان هستیم که نقشی یکی از این مافوق ها را برعهده دارم.

وی در خصوص دیگر بازیگران "سرباز" یادآور شد: فیلمبرداری اپیزود اول را مسعود تکاور به پایان رسانده است هم اکنون تصویربرداری 3 اپیزود باقی مانده است که نقش آفرینی من تنها مختص به اپیزود دوم "سرباز است در ارتباط با بازیگران این اثر هم فکر می کنم عارف لرستانی، فرشید نوابی، رامین ناصر نصیر بازی کنند هرچند که نمی توانم این مسئله را قطعی اعلام کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز