سالنامه پژوهشی موسیقی ایران ویژه سال ۹۵ منتشر شد

۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۵:۱۳
کد خبر: ۳۸۳۷۶۰
سالنامه پژوهشی موسیقی ایران ویژه سال ۹۵ منتشر شد
سالنامه پژوهشی موسیقی با عنوان «کتاب موسیقی ۹۵» به کوشش و گردآوری حمیدرضا عاطفی در قطع خشتی، مصور و رنگی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، از ویژگی های این سالنامه موسیقی می توان به درج تصاویر صدها هنرمند و موسیقیدان یک قرن گذشته به انضمام تاریخ تولد و درگذشت دقیق آنها، ارائه اطلاعات آماری و همچنین گزارش تصویری اتفاقات مهم موسیقایی ۱۳۹۴-۱۳۹۳ (پاییز تا پاییز)، درج اسامی و عکس های نفرات اول جشنواره موسیقی جوان، هنرمندان درگذشته در دو سال اخیر، اطلاعاتی در باره طرح های نو در زمینه موسیقی و جشنواره های خصوصی اشاره کرد

در این دوره اسامی و عکس هنرمندان متولد سال ۱۳۶۲ به قبل نیز به هنرمندان قبلی اضافه شده است.

عاطفی در مقدمه کتاب موسیقی به برخی ملاک های گزینش هنرمندان اشاره کرده که داشتن حداقل دو آلبوم و برگزاری کنسرت از شروط گزینش هنرمندان در این کتاب بوده است. ضمن اینکه علاوه بر اطلاعات مربوط به آهنگسازن، نوازندگان، خوانندگان و ترانه سرایان، نام، عکس و تاریخ تولد فعالان در دیگر حوزه های موسیقی نظیر سازسازی، ناشران و صدابرداران نیز در این کتاب موسیقی درج شده است.

در صفحات پایانی کتاب گزارش های تصویری مربوط به اتفاقات موسیقی دوسال اخیر به صورت تمام رنگی آمده است.

در این دوره عکس کنسرت های علیرضا افتخاری، حافظ و شهرام ناظری، پشت صحنه کنسرت حسین علیزاده و علیرضا قربانی، مراسم تشییع زنده یادان منصور نریمان و رحیم معینی کرمانشاهی، عیادت همایون شجریان از بهنام صفوی، عیادت از اکبر گلپایگانی، نشست های خبری منتشر شده است.

علاقمندان می توانند این سالنامه را از مراکزفروش کتاب های موسیقی در تهران و فروشگاه های معتبر موسیقی در شهرستان ها تهیه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز