شهره لرستانی با خانمْ سادات مدیر موسسه قرآنی می شود

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۵:۳۴
کد خبر: ۳۸۳۹۳۸
شهره لرستانی با  خانمْ سادات مدیر موسسه قرآنی می شود
شهره لرستانی بازیگر، با ایفای نقش مدیر یک موسسه قرآنی عوامل فیلم سینمایی «خانمْ سادات» را همراهی می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، شهره لرستانی به عنوان مدیر یک موسسه قرآنی قرار است امین زندگانی بازیگر نقش قاری شهید در منا را در این فیلم سینمایی 120 دقیقه ای همراهی کند.

 شهره لرستانی متولد ۱۳۴۵ خرم آباد بازیگر تئاتر و سینما و فیلمنامه‌نویس است و فعالیت خود را در تئاتر از سال ۱۳۶۴ با عنوان کارگردانی آغاز کرد.

لرستانی در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم نیاز به کارگردانی علیرضا داودنژاد به سینما راه یافت.

«خانمْ سادات» عنوان فیلم سینمایی زندگینامه شهید حاجی‌حسنی‌کارگر است که  به کارگردانی  و تهیه کنندگی مریم ابراهیم‌وند و نویسندگی علی اکبر محلوجیان در حال ساخت است و با برداشتی آزاد به تصویرسازی شخصیت این شهید می پردازد.

امین زندگانی، آفرین عبیسی و بهمن زرین پور در این فیلم به ترتیب به ایفای نقش شهید حاجی حسنی کارگر و مادر و پدرش می پردازند.

از جمله عوامل این فیلم می توان به داود امیری فیلمبردار، محمد قومی طراح چهره پردازی، سحر شهامت طراح صحنه و لباس، سحر مصیبی مدیر برنامه ریزی، حسن خضر آبادی مدیر تولید، امید قربانی مدیر تدارکات، میثم مولایی تدوین، مریم مجد عکاس، شهره فهیمی منشی صحنه، ویژیوال افکت شهاب الدین نجفی و بهروز معاونیان صدابردار و صداگذاری اشاره کرد.

شهید «محسن حاجی‌حسنی‌کارگر» قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات قرآن کریم در مالزی، دوم مهر ماه سال جاری همزمان با ادای مراسم رمی جمرات در منطقه منا به همراه جمع کثیری از حجاج کشورمان دعوت حق را لبیک گفت.

نظر شما