جدیدترین عکس‌های «پایان خدمت» رونمایی شد

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۹:۳۵
کد خبر: ۳۸۴۰۱۱
جدیدترین عکس‌های «پایان خدمت» رونمایی شد
جدیدترین عکس‌های فیلم سینمایی «پایان خدمت» به کارگردانی «حمید زرگرنژاد» و تهیه‌کنندگی «علیرضا جلالی» و «حمید آخوندی» و با بازی «سعید راد»، «امیر جدیدی»، «هدی زین‌العابدین» و ... رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «پایان خدمت» نخستین ساخته بلند «حمید زرگرنژاد» به نویسندگی «بهروز افخمی»، به تهیه‌کنندگی «علیرضا جلالی» و «حمید آخوندی» هم اکنون در تعدادی از سینماهای تهران اکران محدود و ناعادلانه‌ای دارد و علی‌رغم نداشتن تبلیغات محیطی با استقبال مخاطبان سینما مواجه شده است؛ جدیدترین عکس‌های این فیلم نیز همزمان با اکران آن در سینماهای کشور رونمایی شد.

«پایان خدمت» فیلمی جاده‌ای محسوب می‌شود که مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر دختری است که در مسیر انتقال به پزشکی قانونی با یکی از مأمورین همراه خود می‌گریزد و ... .

این فیلم هم اکنون در اکران سراسری خود در چندین سینمای کشور از جمله؛ پردیس سینمایی هویزه در مشهد مقدس، پردیس سینمایی بهمن سنندج، پردیس سینمایی کاپری گرگان، پردیس سینمایی عصر جدید اراک و سینما فلسطین همدان روی پرده است و در آینده در سینمای شهرهای بزرگ کشور از جمله؛ کرج، شیراز، اصفهان، تبریز، اهواز، ارومیه، یزد و بوشهر نیز روی پرده خواهد رفت. مردم برای دیدن این فیلم و خرید آنلاین بلیط و رزروآن می‌توانند به سایت «سینما تیکت» به آدرس اینترنتی   www.cinematicket.org   مراجعه کنند. 

تعدادی از عوامل فیلم سینمایی «پایان خدمت» عبارتند از:

کارگردان: حمید زرگرنژاد، تهیه‌کنندگان: علیرضا جلالی و حمید آخوندی، نویسنده فیلمنامه: بهروز افخمی بر اساس طرحی از حمید زرگرنژاد، مدیر فیلمبرداری: علی‌محمد قاسمی، طراح صحنه و لباس: محمد محمدی، مدیر تولید: علیرضا بختیان، طراح گریم: مهری شیرازی، تدوین: مستانه مهاجر، صدابردار: امین میرشکاری، صداگذار: علی ابوالصدق، موسیقی: امیر توسلی، منشی صحنه: فرحناز خسروآبادی، عکاس: مژده مرادی و مشاور رسانه‌ای: منصور جهانی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز