«پیام عزیزی» میهمان مراسم ویژه سال تحویل تلویزیون کردستان شد

۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۲:۴۲
کد خبر: ۳۸۴۳۲۸
«پیام عزیزی» میهمان مراسم ویژه سال تحویل تلویزیون کردستان شد
«پیام عزیزی» که اخیراً آلبوم «برکت» با صدای مشترک وی و «سامی یوسف» خواننده جهان اسلام در دنیا منتشر ‌شده است؛ میهمان مراسم ویژه سال تحویل تلویزیون کردستان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، «پیام عزیزی» که اخیراً آلبوم «برکت» Barakah با صدای مشترک وی و «سامی یوسف» ستاره جوان موسیقی جهان اسلام، در بازارهای بین‌المللی موسیقی سراسر دنیا منتشر ‌شده است؛ میهمان مراسم ویژه سال تحویل تلویزیون کردستان در شهر سنندج شد و کنسرتی را به‌صورت زنده با همراهی تعدادی از نوازندگان و هنرمندان برجسته خطه کردستان برگزار خواهد کرد. 

در این مراسم ویژه نوروزی، «پیام عزیزی» گلچینی از آهنگ‌های خود در آلبوم‌هایی که از وی منتشر شده است را با همراهی نوازندگان کُردستانی به صورت زنده اجرا خواهد کرد. 

 اخیراً آلبوم موسیقی «برکت» با صدای «پیام عزیزی» خواننده ایرانی و «سامی یوسف» در جهان منتشر ‌شد و از طرف مردم در سراسر دنیا و بخصوص مسلمانان مورد استقبال ویژه قرار گرفت. این نخستین همکاری این خواننده جهانی با یک خواننده ایرانی محسوب می‌شود که در آن دو آهنگ از آلبوم «با قدسیان 1» به نام‌های «یا رسول الله یا شای مدینه» به زبان کُردی و «مسلمانان» به زبان فارسی که قبلاً با صدای «پیام عزیزی» در ایران منتشر شده بود؛ دوباره به صورت مشترک توسط این دو خواننده در استودیویی در شهر دبی در کشور امارات متحده عربی اجرا شده است.

آلبوم موسیقی «بارگاه» به زبان کُردی به آهنگسازی و تنظیم‌کنندگی «ارسلان کامکار» و با همراهی تعدادی از اعضای گروه موسیقی کامکارها، آخرین اثر صوتی «پیام عزیزی» است؛ این خواننده در چند سال گذشته دو آلبوم به نام‌ها‌ی «سه‌روکی دل» (رئیس دل) به زبان کردی و «خورشید مستان» به سه زبان فارسی، کُردی و عربی با همکاری گروه کامکارها منتشر کرده است.

از دیگر کارهای عزیزی می‌توان به آلبوم‌ «با قدسیان» با آهنگ معروف «الله مدد» به آهنگسازی «جلیل عندلیبی»، آلبوم‌ «لبیک» به آهنگسازی «مجتبی میرزاده» و آلبوم‌های «پیام عاشقان» و «ملکا» با همکاری نوازندگان ارکستر سمفونیک ایران، «علی پژوهشگر» و «پاشا هنجنی» اشاره کرد.

این خواننده کُرد، تاکنون در کشورهای مختلف اروپایی، آسیایی، در اقلیم کردستان عراق و همچنین در شهرهای مختلف ایران به زبان‌های فارسی، کُردی و عربی کنسرت موسیقی برگزار کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز