اعلام فهرست اجراهای نیم‌سال اول سال ۹۵ تماشاخانه ایرانشهر

۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۷:۰۳
کد خبر: ۳۸۴۷۰۴
اعلام فهرست اجراهای نیم‌سال اول سال ۹۵ تماشاخانه ایرانشهر
شورای سیاست‌گذاری تماشاخانه ایرانشهر فهرست اجراهای نیم‌سال اول سال ۹۵ را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا، شورای سیاست‌گذاری تماشاخانه ایرانشهر متشکل از بهروز غریب‌پور، آتیلا پسیانی، حسین مسافرآستانه، حسین پارسایی و مجید رجبی معمار فهرست اجراهای نیم‌سال اول سال ۹۵ این تماشاخانه را اعلام کرد.

بر اساس فهرست اعلام شده از سوی شورای سیاست گذاری تماشاخانه ایرانشهر هر کدام از سالن‌های مجموعه در هر مقطع زمانی در نظر گرفته شده برای اجرا، میزبان ۲ اثر نمایشی می‌شوند که در مجموع در هر مقطع زمانی ۴ نمایش در سالن‌های استاد سمندریان و ناظرزاده کرمانی به صحنه می‌روند.

بر اساس این فهرست، سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر در نیم‌سال اول سال ۹۵ میزبان نمایش‌های ذیل است:

از تاریخ ۲۶/۱/۹۵ تا ۲۸/۲/۹۵ به صورت همزمان نمایش‌های «بیوه‌های سالار غمگین» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور و «یافت آباد» به کارگردانی محمد مساوات به صحنه می‌روند.

از تاریخ ۳۱/۲/۹۵ تا ۲/۳/۹۵ سالن استاد سمندریان میزبان آثار جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران خواهد بود.

از تاریخ ۶/۳/۹۵ تا ۱۳/۴/۹۵ به صورت همزمان نمایش‌های «صوراسرافیل- عهد جدید- باب اول» به کارگردانی عامر مسافرآستانه و نمایش «بیرون پشت در» ایمان اسکندری به صحنه می‌روند.

از تاریخ ۱۷/۴/۹۵ تا ۱/۵/۹۵ نمایش «عاشقیت» به کارگردانی محمد رحمانیان به صحنه می‌رود. این اثر طی ۱۴ روز در ۲ نوبت اجرا می‌شود.

از تاریخ ۵/۵/۹۵ تا ۵/۶/۹۵ به صورت همزمان نمایش‌های «خیال» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی و «در همسایگی خانه‌ ما خروس می‌خواند» به کارگردانی شهرام کرمی به صحنه می‌روند.

از تاریخ ۹/۶/۹۵ تا ۹/۷/۹۵ به صورت همزمان نمایش‌های «جاودانگی» به کارگردانی نیما دهقان و «چی به سر ما اومده» به کارگردانی افسانه ماهیان به صحنه می‌روند.

بر اساس فهرست اعلام شده از سوی شورای سیاست‌گذاری تماشاخانه ایرانشهر، سالن ناظرزاده کرمانی نیز در نیم‌سال اول سال ۹۵ میزبان نمایش‌های ذیل است:

از تاریخ ۲۹/۱/۹۵ تا ۳۰/۲/۹۵ به صورت همزمان نمایش‌های «طروپ و طرب» به کارگردانی جواد نوری و «پری» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور به صحنه می‌روند.

از تاریخ ۲/۳/۹۵ تا ۳/۴/۹۵ به صورت همزمان نمایش‌های «شکار مرغابی» به کارگردانی حمیدرضا قطبی و «من خیال تو نیستم» به کارگردانی حمید شریف‌زاده به صحنه می‌روند.

از تاریخ ۹/۴/۹۵ تا ۷/۵/۹۵ به صورت همزمان نمایش‌های «پرتقال کوکی» به کارگردانی صابر ابر و «هتل سه ستاره» به کارگردانی هومن سیدی به صحنه می‌روند.

از تاریخ ۱۲/۵/۹۵ تا ۱۲/۶/۹۵ به صورت همزمان نمایش‌های «ایوانف» به کارگردانی امیررضا کوهستانی و «کچلو» به کارگردانی رضا کشاورز به صحنه می‌روند.

از تاریخ ۱۶/۶/۹۵ تا ۱۶/۷/۹۵ به صورت همزمان نمایش‌های «ماتریوشکا» به کارگردانی پارسا پیروزفر و «زنان به بزها خیره می‌شوند» به کارگردانی ایوب آقاخانی به صحنه می‌روند.

نظر شما