نقش همسر عطاران را در "دراکولا" ایفا می کنم؛

ژاله صامتی: فرزاد موتمن تنها عرب نیا را به عنوان نقش اصلی "اخرین بار کی سحر را دیدی" به هئیت داوران فیلم فجر معرفی کرد

۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۰۸:۲۲:۵۱
کد خبر: ۳۸۴۷۱۰
ژاله صامتی: فرزاد موتمن تنها عرب نیا را به عنوان نقش اصلی اخرین بار کی سحر را دیدی به هئیت داوران فیلم فجر معرفی کرد
این بازیگر سینما و تلویزیون با اعلام اینکه پس از پایان همکاری با فرزاد موتمن هنوز موفق به دریافت بخش عمده مطالبات مالی خود نشده است از نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی "عطاران" سخن گفت.

ژاله صامتی بازیگر نام آشنا سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینماخبرگزاری برنا با اشاره به اینکه سال گذشته به لحاظ مالی برای به لحاظ مالی برای وی خوشایند نبوده است، اظهار داشت: با نقش آفرینی در 3 اثر سینمایی سال 94 را به پایان رساندم.

وی در ادامه اضافه کرد: همچنان‌ بخش زیادی از مطالبات مالی خودم را از تهیه کننده فیلم سینمایی "آخرین بار کی سحر را دیدی" هنوز دریافت نکرده‌ام وحتی شاهد اتفاق های در خصوص این اثر نمایشی بوده‌ام که واقعا تاسف برانگیز است.

این بازیگر افزود: فرزادموتمن به هیات داوری سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر گفته بود که تنها نقش اصلی "آخرین بار کی سحر را دیدی" عرب نیا است و مابقی بازیگران نقش مکمل و دوم هستند.

صامتی افزود: بازی من در این اثر نقش اول به حساب می آید، نمیدانم براساس چه ملاک های به عنوان کاندید نقش مکمل زن  بازی بنده را هئیت داوران در نظر گرفتند ولی در هر صورت این اتفاق منحصر به فرد رخ داده است که واقعا نمی توانم معنا و مفهوم آن را درک کنم.

وی در خصوص همکاری خود با رضا عطاران در فیلم سینمایی "دراکولا"، خاطرنشان کرد: نقش زن همسر عطاران را در این اثر ایفا می کنم کاراکتری که در موقعیت های کمدی این اثر حضور ندارد یا به عبارت دیگر بازی از طنز خاصی بهره نمی برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز