درغرفه ایران به نمایش گذاشته می‌شود؛

عرضه ۲۷۰عنوان کتاب از ۱۲۸ تصویرگر کودک درنمایشگاه بولونیا

۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۱:۰۸
کد خبر: ۳۸۴۸۳۳
عرضه ۲۷۰عنوان کتاب از ۱۲۸ تصویرگر کودک درنمایشگاه بولونیا
موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیا شرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنابه نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، این نمایشگاه از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ فروردین ماه سال آینده برگزار می شود. غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه ۳۲ متر مربع است. ۲۷۰ عنوان کتاب از ۱۲۸ تصویرگر کتاب کودک و نوجوان و ۱۱۰ مولف در غرفه ایران به نمایش گذاشته می شود. آثار عرضه شده درغرفه ایران از ۳۰ ناشر برجسته ایرانی حوزه کودک که از طریق فراخوان انتخاب شده از قبیل انتشارات امیرکبیر، افق، پیدایش، چکه، مهاجر، شباویز، خانه ادبیات انتخاب شده است.

موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران برای حضور در این دوره از نمایشگاه برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری روز ایران، معرفی ۵ نفر از تصویرگران ایرانی که آثارشان به تصویرگری نمایشگاه بولونیا راه یافته و معرفی کتاب‌های کودک ایرانی که رایت آنها به ناشران خارجی به فروش رفته است در قالب کاتالوگ را پیش بینی نموده است.

معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قالب کاتالوگ و بروشور و دعوت از ناشران برای حضور در بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از دیگر فعالیت‌های غرفه ایران خواهدبود.

نظر شما