«پیام آوران نوروزی» به برج آزادی می روند

۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۶:۳۹
کد خبر: ۳۸۴۹۹۶
«پیام آوران نوروزی» به برج آزادی می روند
نمایش «پیام آوران نوروزی» (شال های جادویی) به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی از ۳ فروردین در سالن اصلی مجموعه برج آزادی روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، این نمایش که به نوعی سیاه بازی محسوب می شود با تلفیق نمایش و موسیقی، پیام آوران نوروز شهرها و اقوام مختلف را معرفی می کند.

در خلاصه نمایش «پیام آوران نوروزی» (شال های جادویی) آمده است: در گذشته بسیار دور، همه ماه های سال ۳۰ روز حساب می شده و مردم در ۵ روزی که در آخر سال اضافه می آمده به جشن و سرور برای سال جدید می پرداختند. یکی از رسوم این جشن ها، انتخاب یکی از پیام آوران نوروز به عنوان پادشاه بوده و هرچه او حکم می کرده، دیگران موظف به انجامش بوده اند.

جواد انصافی نویسنده، کارگردان و بازیگر، احمد آهسته، محمدرضا قربانی، حمید رئوف، رضا معراجی، امیر محمد انصافی بازیگران، امیر حسین انصافی بازیگر، آهنگساز و نوازنده، رامین عبداللهی بازیگر و نوازنده، حسن مصطفی پور بازیگر و نوازنده و فروغ یزدان عاشوری طراح لباس این گروه نمایشی را تشکیل می دهند.

داستان نمایش «پیام آوران نوروزی» حاصل پژوهش ۵ ساله جواد انصافی است که در قالب کتابی به نام نوید بهار، نمایش نوروز به چاپ رسیده و علاقمندان می توانند این کتاب را در محل اجرای نمایش تهیه کنند.

نمایش «پیام آوران نوروزی» (شال های جادویی) به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی از ۳ تا ۱۲ فروردین از ساعت ۲۰ در سالن اصلی مجموعه برج آزادی روی صحنه می رود.

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت این نمایش به گیشه مجموعه برج آزادی مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز