اختصاصی برنا:

مهران رجبی: هر از چندگاهی سریال "الف" در تلویزیون تولید می شود

۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۰۷:۰۲:۲۲
کد خبر: ۳۸۵۶۷۶
مهران رجبی: هر از چندگاهی سریال  الف در تلویزیون تولید می شود
این بازیگر گفت:هر از چندگاهی شاعرانی مثل شهریار و یا نیما متولد می شوند مجموعه های تلویزیونی هم همین گونه است در سریال ها هم چندوقت یکبار یک اثر خوب و الف ویژّه تولید می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مهران رجبی در رابطه با تولیدات مجموعه های نمایشی و سریال ها در تلویزیون اظهار داشت: سریال ها و تله فیلم های کمتری نسبت به سال گذشته ساخته شده است حتی بخش خصوصی هم مانند گذشته فعالیتی ندارند خیلی از بازیگران هم بیکار شدند ولی امیدوارم با اتفاقات مثبتی که در اقتصاد کشور رخ داده، تلویزیون در سال جاری پیشرو وبهتر و پربارتر با تولیدات بیشتری آغاز کند.

بازیگر پرکار تلویزیون در خصوص کیفیت مجموعه های نمایشی عنوان کرد: سریال هایی که تولید می شود را مردم می بینند حالا ممکن است که همه آن ها شاخص و خوب نشوند همانطوری که چندسال طول می کشد تا یک شخصی در حوزه های مختلف مهم و شاخص شود مثلا هر از چندگاهی شاعرانی مثل شهریار و یا نیما متولد می شوند مجموعه های تلویزیونی هم همین گونه است در سریال ها هم چندوقت یکبار یک اثر خوب و الف ویژّه تولید می شود.

بازیگر سریال "روزگارقریب" درباره ضعف هایی که در مجموعه های تلویزیونی وجود دارد، افزود: طبیعتا در بخش هایی ضعف دارد سریال خوب یعنی نوشته و داستان خوب، تلویزیون باید از بین فیلمنامه ها بهترین را انتخاب کند پس مقصر نیست بلکه باید داستان های خوب و تاثیر گذاری باشد که تلویزیون آن را تولید کند.

بازیگر سریال"دردسرهای عظیم" در پاسخ به این پرسش که برای نوروز امسال در مجموعه و یا برنامه ای حضور داشته یا نه، تصریح کرد: اجرای برنامه ای با عنوان "مهمان ما باشید" را برای روزهای نوروز در مرحله تولید دارم که در ارتباط با ارائه فرهنگ های مختلف قومیت های کشور است همچنین فیلم "ناردون" به کارگردانی فریدون حسن پور برای اکران دارم.

نظر شما