اختصاصی برنا:

علیرام نورایی: تلویزیون مخاطب خود را چندین ساله که از دست داده است

۱۳۹۵/۰۱/۰۵ - ۰۷:۱۱:۱۰
کد خبر: ۳۸۵۸۷۶
علیرام نورایی: تلویزیون مخاطب خود را چندین ساله که از دست داده است
این بازیگر سینما و تلویزیون گفت:‌سال هاست که تلویزیون مخاطبان خود را از دست داده و با توجه به سرمایه گذاری و اهداف شبکه های ماهواره ای از بین بردن سبک زندگی ایرانی در این شبکه ها کاملا مشهود است.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ وهنرخبرگزاری برنا، علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این که آیا مجموعه های تلویزیونی سال گذشته را مشاهده می کرده یا خیر، اظهار داشت: به خاطر فیلمبرداری فیلم "جشن تولد" بیشتر زمان خود را در سوریه سپری کردم و تنها توانستم جسته و گریخته تعدادی از سریال ها را دنبال کنم البته چند سریال روی آنتن رفت و تلاش شد که تلویزیون مخاطبانش را بدست آورد.

بازیگر فیلم "قلاده های طلا" در رابطه با گرایش مردم به مجموعه های تلویزیونی ماهواره ای عنوان کرد: سال هاست که تلویزیون مخاطبان خود را از دست داده است و با توجه به سرمایه گذاری هایی که سریال های ماهواره ای انجام داده اند و هدفی که دارند درصدد از بین بردن خانواده های ایرانی است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه دست آن ها برای مردم رو شده است و مخاطب مخاطب باشعور و فهمیده ای است و مسلما به این امر پی برده است که با همکاری و کنار قرار گرفتن مسولان و هنرمندان در کنار هم مسیر پیشرفتی را در این حوزه طی کنند و مردم نسبت به گذشته از مجموعه های تلویزیونی استقبال کنند و آن ها را دنبال کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز