اختصاصی برنا:

حمیدرضا پگاه: برای تلویزیون باید رقیب جدی پیدا شود

۱۳۹۵/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۸:۲۰
کد خبر: ۳۸۶۱۹۸
حمیدرضا پگاه: برای تلویزیون باید رقیب جدی پیدا شود
حمیدرضاپگاه: از دلایل اصلی کاهش مخاطبان می توان به پیدا شدن یک رقیب جدی برای تلویزیون که آن هم سریال های ماهواره ای است اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، حمیدرضا پگاه در رابطه با کیفیت سریال ها و مجموعه های تلویزیونی اظهار داشت: نتوانستم همه مجموعه های تلویزیونی که روی آنتن می روند را دنبال کنم اما "نفس گرم" را دیدم و احساس می کنم که اثری پخته تر و کامل تری بود.

بازیگر سریال"آخرین گناه" دلایل اصلی کاهش استقبال مخاطبان از مجموعه های تلویزیونی چنین عنوان کرد: می توان به پیدا شدن یک رقیب جدی برای تلویزیون که آن هم سریال های ماهواره ای است اشاره کرد که به خوبی توانسته اند با دادن رنگ و لعاب به آن ها و پرداختن به موضوعاتی که در ایران ممیزی است جذب مخاطب کنند. سینمای خانگی و در دسترس بودن آثار سینمایی روز دنیا می توانند در کاهش مخاطبان تلویزیون تاثیرگذار باشند.

بازیگر سریال "حیرانی" درخصوص دلایل کم کاری خود نسبت به گذشته  عنوان کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی که به وجود آمد تولیدات آثار تلویزیونی خیلی کم شد و به طبع هم تولیدات درجه یک مجموعه های تلویزیونی هم به اندک رسید و این گونه می شود که از ده مجموعه تلویزیونی چهار اثر خوب و با کیفیت می شود.

بازیگر سریال "زاویه هفتم" در رابطه با پیشنهاد هایی که برای همکاری با مجموعه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی داشته تصریح کرد: من هم از این قاعده مستثنی نبوده ام و به خاطر همین توایدات کم پیشنهاد های زیادی نداشتم در سینما چند پیشنهاد داشته ام اما به دلیل جالب نبودن موضوعات و محتوا نپذیرفتم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز