اختصاصی برنا:

عباس غزالی: پیشنهادهای تلویزیون من را جذب نمی کند/ قصه خوب از دردهای جامعه بیرون می آید

۱۳۹۵/۰۱/۰۸ - ۱۰:۱۵:۲۱
کد خبر: ۳۸۶۳۴۱
عباس غزالی: پیشنهادهای تلویزیون من را جذب نمی کند/ قصه خوب از دردهای جامعه بیرون می آید
بازیگر "وضعیت سفید" گفت: تلویزیون و مجموعه های آن هدف سختی را دارند و با وجود شبکه های زیاد بیگانه باید کاری کنند که مردم و مخاطبان را جذب تلویزیون کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این پرسش که مجموعه های تلویزیونی سال گذشته را چگونه ارزیابی می کند، اظهار داشت: سریال هایی که هم فاخر باشند و هم بتوانند با مردم ارتباط زیادی را برقرار کنند و دل مخاطب را هم به نوعی  بدست آورند با کاهش چشمگیری مواجه شده است. البته باید این را بدانیم که تلویزیون و مجموعه های آن هدف سختی را دارند و با وجود شبکه های زیاد بیگانه باید کاری کنند که مردم و مخاطبان را جذب تلویزیون کنند.

بازیگر سریال "وضعیت سفید" در رابطه با وجود ضعف هایی که در سریال ها حاکم شده بیان کرد: مجموعه های خوب و با کیفیت ساخته نشده است و به مسائل یکنواخت و تکراری برای ساخت مجموعه های نمایشی پرداخته می شود. به هر حال باید قصه و داستان هر اثری از دردهای جامعه و از دل جامعه بیرون آید. و مخاطب در هرسن و قشری باشد بتواند به خوبی با شخصیت ها همزاد پنداری کند. چون اگر غیر از این باشد و دور از احوالات مردم باشد در اذهان بینندگان دوگانگی به وجود می آید و موجب می شود مجموعه را پس بزنند.

بازیگر سریال "مادرانه" در پاسخ به این که آیا برای ایفای نقش در مجموعه ای از تلویزیون پیشنهادی داشته یا خیر افزود: پیشنهادهایی داشته ام اما وقتی آنها را بررسی میکنم تنها این مورد برای من اهمیت دارد که متوجه شوم که چقدر مخاطب را جذب می کند وقتی با خواندن داستان حتی خود من هم جذب نمی کند پس هیچ گاه نمی تواند مخاطب تلویزیون را هم جذب کند و او را راضی نگه دارد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز