اختصاصی برنا؛

بازیگر سریال "آمین": بزرگترین مشکل در فیلمسازی بحث بودجه است

۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۸:۲۸
کد خبر: ۳۸۶۶۷۶
بازیگر سریال آمین: بزرگترین مشکل در فیلمسازی بحث بودجه است
شهرزاد کمال‌زاده با اعلام اینکه مسائل مادی تاثیر بسیاری در بحث فیلمسازی گذاشته است از فعالیت های جدید خود در سینما سخن گفت.

شهرزاد کمال زاد بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه  فرهنگ  و هنر خبرگزاری برنا با اشاره به اینکه حجم تولیدهای مجموعه های تلویزیونی نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است، اظهار داشت: سریال های مانند "پشت بام تهران، تعبیر وارونه یک رویا"  تواسنتند که مخاطب خوبی را برای تماشا خود دست وپا کنند ولی درمجموع شاید برخی از آثار در ابتدای امر خیلی خوب روایت شوند ولی در انتها دیگر شاهد استمرار موفقیت آن نباشیم که این مسئله ارتباط مستیم با فیلمنامه و سبک فیلمسازی کارگردان دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: سریال "آمین" به نسبت دیگر آثار پلیسی که از تنش و صحنه های تعقیب و گریز متفاوت تری بهره می‌برد یا به عبارت دیگر یک گام به لحاظ تکنیکی از این اثار جلوتر بود،هر سریالی باید ردیف بودجه مختص خود را داشته باشد تا بتواند یک ماه مخاطب را با خود همراه کند.

این بازیگر با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل در بحث فیلمسازی تامین بودجه است، یادآور شد: زمانی که به لحاظ سرمایه ذهن آسوده ای نداشته باشیم شاهد پسرفت محتوا و عدم موفقیت آثار می شویم چرا که باید  با حداقل ها کار کنیم و همین مسئله نوعی با بی رغبتی افراد مواجه خواهد شد.

کمال زاده با ابراز اینکه قصه خوب همیشه مخاطب خودش را خواهد داشت، گفت: اخیرا مشغول بازی در یک مجموعه تلویزیونی شده‌ام و نقش آفرینی در فیلم های سینمایی "شیشه های مات، و المپیک را به پایان رسانده ام که به احتمال قوی در سال جاری شاهد اکران آنها خواهیم بود.

شهرزاد کمال زاد بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه  فرهنگ  و هنر خبرگزاری برنا با اشاره به اینکه حجم تولیدهای مجموعه های تلویزیونی نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است، اظهار داشت: سریال های مانند "پشت بام تهران، تعبیر وارونه یک رویا"  تواسنتند که مخاطب خوبی را برای تماشا خود دست و پا کنند ولی در مجموع شاید برخی از آثار در ابتدای امر خیلی خوب روایت شوند ولی در انتها دیگر شاهد استمرار موفقیت آن نباشیم که این مسئله ارتباط مستیم با فیلمنامه و سبک فیلمسازی کارگردان دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: سریال "آمین" به نسبت دیگر آثار پلیسی که از تنش و صحنه های تعقیب و گریز متفاوت تری بهره می برد یا به عبارت دیگر یک گام به لحاظ تکنیکی از این اثار جلوتر بود،هر سریالی باید ردیف بودجه مختص خود را داشته باشد تا بتواند یک ماه مخاطب را با خود همراه کند.

این بازیگر با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل در بحث فیلمسازی تامین بودجه است، یادآور شد: زمانی که به لحاظ سرمایه ذهن آسوده ای نداشته باشیم شاهد پسرفت محتوا و عدم موفقیت آثار می شویم چرا که باید با حداقل‌ها کار کنیم و همین مسئله نوعی با بی رغبتی افراد مواجه خواهد شد.

کمال زاده با ابراز اینکه قصه خوب همیشه مخاطب خودش را خواهد داشت، گفت: اخیرا مشغول بازی در یک مجموعه تلویزیونی شده‌ام، نقش آفرینی در فیلم های سینمایی "شیشه های مات، و المپیک را به پایان رسانده‌ام که به احتمال قوی در سال جاری شاهد اکران آنها خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز