سعید سهیلی:

گشت ارشاد ۲ کلید می‌خورد

۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۲:۳۳:۴۷
کد خبر: ۳۸۶۹۳۳
سعید سهیلی که این روزهای بهاری را در کنار خانواده و در مشهد سپری می‌کند معتقد است« فیلمی موفق است که برای تمام مردم جهان ساخته شود» از آغاز گشت ارشاد 2 از اواسط فروردین امسال و با همدلی خانواده‌اش می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سعید سهیلی، کارگردان و فیلمنامه نویس، در نشست خبری همزمان با جشن میلاد حضرت فاطمه (س)، شب گذشته در تالار و رستوران گردشگری ابرده، اظهار کرد: همه ایران سرای من است. فرقی میان کار هنری در شهرها یا روستاهای کوچک و بزرگ نیست و همه باید دست در دست هم برای برقراری رقابتی سالم در فضاهای مختلف تلاش کنیم.

سهیلی در خصوص انتخاب لوکیشن مشهد در کارهای سینمایی‌اش گفت: در هرمکان که فیلمی بسازم، برای تمام مردم ایران می سازم و در حقیقت فیلمی موفق است که برای تمام مردم جهان ساخته شود ولی در حال حاضر فیلمی که لوکیشن مشهد را بخواهد، در دستور کار ندارم. 

گلوریا هاردی، دیگر بازیگر حاضر در این نشست که به تازگی در سریال کیمیا نقش آفرینی کرد و دارای اصلیتی فرانسوی_ایرانی است، نسبت به کار هنری در مشهد، اعلام آمادگی کرد و در خصوص شهر ابرده نیز گفت، امیدوار است در آینده ای نه چندان دور به ساختاری مدرن در کنار ساختار گرم و سنتی اش همانند جنوب فرانسه نزدیک شود.

ساعد سهیلی، بازیگر و همسر گلوریا هاردی، با اشاره به اینکه مشهد در سالهای اخیر، پیشرفتهای فراوانی در حوزه های مختلف داشته است، افزود: مشهد دارای هنرمندان فراوانی است که مورد قبول و علاقه تمام مردم ایران هستند ولی طبیعتا برای هنرمند فرقی نمی کند که در چه شهری کار هنری انجام دهد.

ساعد سهیلی، در خصوص کار آینده خود نیز گفت: در حال حاضر ، همه خانواده برای ساخت گشت ارشاد 2 همدل شده اند و پس از اتمام آن شاید اتفاقات جدیدی رخ دهد.

سعید سهیلی در ادامه گفت: پیش تولید این سریال پس از تعطیلات، آغاز شده و مدت زمانی بین 20 روز تا 2 ماه را به خود اختصاص خواهد داد.

وی همچنین از پیوستن خانواده سهیلی به کمپین ملی نائب الزیاره خبر داد.

 

 

 

نظر شما