گفتگوهای نوروزی برنا:

بودجه نازل در کنار عدم تناسب و امنیت شغلی در صداوسیما

۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۱۳:۰۹:۲۷
کد خبر: ۳۸۷۰۱۸
بودجه نازل در کنار عدم تناسب و امنیت شغلی در صداوسیما
در گفتگوهای که خبرگزاری برنا در ایام نوروز بر روی صفحه فرهنگ و هنر خود انتشار داد خیلی از بازیگران مشکلات تلویزیون را بازگو کردند

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، گفتگوهایی با بازیگران و دست‌اندرکاران صداوسیما و سینما در ایام نوروز در خصوص شرایط شغلی، درآمدی و نقاط‌ضعف و قوت این دو مدیوم در صفحه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا انتشار یافت که می توانید با کلیلک بر روی تیتر آنها مشروح آنها را مورد مطالعه قرار دهید.

بازیگر "اخراجی ها" : کمبود بودجه عامل تعیین کننده برای کاهش مخاطبان است

سپندامیر سلیمانی گفت: تولید یک اثر خوب امکانات مطلوب و خوب هم نیاز دارد زمانی که بودجه و هزینه اندکی صرف شود پس باید از بازیگران و گروه حرفه ای و خوب هم گذشت.

بازیگر "خط قرمز" پیشنهادهای تلویزیون چالش برانگیز نیست

پویا امینی گفت: پیشنهادات برای ایفای نقش در آثار نمایشی از جذابیت های لازم بهره نمی برند.

بازیگر سریال "آمین": بزرگترین مشکل در فیلمسازی بحث بودجه است

شهرزاد کمال‌زاده با اعلام اینکه مسائل مادی تاثیر بسیاری در بحث فیلمسازی گذاشته است از فعالیت های جدید خود در سینما سخن گفت.

روزبه حسینی کارگر: 20درصد سرمایه فیلم "ربوده شده" را تقبل کردم/ شرایط برای همکاری با فیلم سینمایی "من" و"اردتمند، نازنین، بهاره، تینا" مهیا نشد/ شاهد مدیریت خوبی از طرف دبیر جشنواره فیلم فجر نبودیم

سرمایه گذار و مجری طرح جوان فیلم های سینمایی "ماحی"، "ربوده شده" و"جاودانگی" از حضور خود در سینما، حمایت از فیلمسازان جوان و عدم راهیابی "ماحی" به جشنواره فیلم فجر سخن گفت.

حبیب اسماعیلی: فروش بالای "سالوادور..." نتیجه هوشمندی بخش خصوصی در تولید پروژه‌ای فرسنگها دورتر از ایران است

این فیلم دیروز فقط در تهران 250 میلیون تومان فروش داشت و فروش کلی روز گذشته آن در شهرستانها رقم نیم میلیارد را رد کرده است.

بازخوردهای مثبتی از مردم در رابطه با "معمای شاه" و "کیمیا" تماشا نکردم/ برای مهران مدیری محدودیت نگذارند

این نویسنده گفت: با توجه به هزینه و تبلیغات زیادی 2 سریال"کیمیا و معمای شاه" مورد اقبال عمومی مردم قرار نگرفتند.

بازیگر "آوای باران": ترجیح می دهم کاراکتر متفاوت خود را حفظ کنم

آزاده زارعی گفت:ترجیح می دهم که همان کاراکتر متفاوت خود را حفظ کنم و در آثاری خوب و مطلوب به ایفای نقش بپردازم.

علیرام نورایی: تلویزیون مخاطب خود را چندین ساله که از دست داده است

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت:‌سال هاست که تلویزیون مخاطبان خود را از دست داده و با توجه به سرمایه گذاری و اهداف شبکه های ماهواره ای از بین بردن سبک زندگی ایرانی در این شبکه ها کاملا مشهود است.

مهران رجبی: هر از چندگاهی سریال "الف" در تلویزیون تولید می شود

این بازیگر گفت:هر از چندگاهی شاعرانی مثل شهریار و یا نیما متولد می شوند مجموعه های تلویزیونی هم همین گونه است در سریال ها هم چندوقت یکبار یک اثر خوب و الف ویژّه تولید می شود.

مهدی سلوکی: روی بازیگران مردمی سرمایه گذاری نمی کنند/ مسئولان جوابگوی بیکاری باشند

این بازیگر گفت: یک قانون به وجود آمده مبنی بر اینکه که هر کسی بتواند به خوبی در یک نقشی ظاهر شود و با استقبال مردم مواجه شود دیگر نتواند فعالیت کند.

سخنگوی شورای نمایش: نمی دانم عرضه بلیت نیم بهای "بادیگارد" با هماهنگی شورا بوده یا نه!!!

محمدرضا فرجی گفت: از فروش نیم بها بلیت فیلم سینمایی"بادیگارد" بی اطلاع هستم، باید در خصوص این رابطه با اعضای شورای صنفی نمایش صحبت کنم.

ژاله صامتی: فرزاد موتمن تنها عرب نیا را به عنوان نقش اصلی "اخرین بار کی سحر را دیدی" به هئیت داوران فیلم فجر معرفی کرد

این بازیگر سینما و تلویزیون با اعلام اینکه پس از پایان همکاری با فرزاد موتمن هنوز موفق به دریافت بخش عمده مطالبات مالی خود نشده است از نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی "عطاران" سخن گفت

مجید مظفری: وجود مشکلات سر راه بازیگران برای گرفتن دستمزدهایشان همچنان ادامه دارد

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: شخصا در برخی از پروژه ها برای گرفتن دستمزد با مشکلات بسیاری زیادی مواجه شده‌ام طوری که ممکن است از شرکت در یک مجموعه تلویزیونی به خاطر این مسئله خودداری کنم.

برخی اوقات بازیگران به خاطر کمبود بودجه با لباس شخصی خود مقابل دوربین ظاهر می شوند/ مشکلات مالی موجب پایان زودهنگام "ستایش 2" شد

نرگس محمدی: متاسفانه هنگام طراحی لباس در مواقع فیلمبرداری مجموعه ها گاهی از لباس های شخصی خود بازیگران استفاده می کنند.

عباس غزالی: پیشنهادهای تلویزیون من را جذب نمی کند/ قصه خوب از دردهای جامعه بیرون می آید

بازیگر "وضعیت سفید" گفت: تلویزیون و مجموعه های آن هدف سختی را دارند و با وجود شبکه های زیاد بیگانه باید کاری کنند که مردم و مخاطبان را جذب تلویزیون کنند.

محمد کاسبی: ابتذال از سر و روی این هنر می بارد/ پیشکسوتانی را به راحتی کنار می گذارند

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: به راحتی من و امسال من را دیگر نمی بینند و اصلا اهمیتی به کم کاربودن و بیکار شدن ما نمی دهند در واقع حضور ما برای مسولان تلویزیونی مهم نیست.

سیروس گرجستانی: فیلمنامه های تهی، خالی و مسائل ممیزی عوامل کاهش مخاطب تلویزیون است

این بازیگر گفت: فیلمنامه ها همگی تهی و خالی شده اند و به خاطر وجود مسائل ممیزی نویسنده نمی تواند همه آن چه را که مد نظر دارد را به تصویر بکشد.

شهرام عبدلی: صداوسیما از نظر جذب مخاطب دچار مشکل شده است

این بازیگر گفت: کیفیت و محتوا سریال خیلی راضی کننده نبود مخاطب مسئله خودش را می خواهد و اگر داستان و قصه را دور از زندگی شخصی خود ببیند هیچ وقت استقبال نمی کند.

حمیدرضا پگاه: برای تلویزیون باید رقیب جدی پیدا شود

حمیدرضاپگاه: از دلایل اصلی کاهش مخاطبان می توان به پیدا شدن یک رقیب جدی برای تلویزیون که آن هم سریال های ماهواره ای است اشاره کرد.

امین زندگانی: متاسفانه نتوانستیم فرهنگ خودمان را به دیگر کشورها صادر کنیم

این بازیگر با اعلام اینکه در حال حاضر آثار نمایشی تلویزیون فاقد کیفیت های لازم هستند از عدم موفقیت در ترویج فرهنگی کشورمان به دیگر ملل ها سخن گفت.

حسن جوهرچی:‌ نبود بودجه لازم عامل اصلی کم کاری بازیگران است

این بازیگر گفت: در سال هایی که سازمان صدا و سیما بودجه برای آثار نمایشی داشت شاهد تولید و پخش روتین مجموعه های نمایشی و مناسبتی مثل ماه رمضان، محرم و دهه فجر و... با موضوعات متفاوت بودیم.

پرستوصالحی: بخش خصوصی به کمک ارگان ورشکسته دولتی بیایید

این بازیگر گفت: وقتی یک ارگانی ورشکسته می شود،چرا نباید از بخش های خصوصی کمک بگیرد، اکثر سریال های خارجی با اسپانسر گرفتن از برندها،کیفیت آثار خود را افزایش می دهند.

مهوش صبرکن: تلویزیون برای رقابت با ماهواره باید مجموعه تلویزیونی بیشتری تولید کند

این بازیگر اگفت: کیفیت ها از نظر یک عده راضی و از نظر عده ای دیگر ناراضی کننده بود اما باید همچنان سریال هایی تولید شود و با وجود شبکه های تلویزیونی بسیاری که وجود دارد هر کدام بتوانند مجموعه های بسیاری برای پخش داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز