ارسال ۷۰ طرح ۱۰۰ ثانیه‌ای به تصویر شهر / احتمال تمدید زمان

۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۰:۰۳
کد خبر: ۳۸۷۶۹۹
ارسال ۷۰ طرح ۱۰۰ ثانیه‌ای به تصویر شهر / احتمال تمدید زمان
70 طرح فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای برای ساخت به موسسه تصویر شهر ارائه شده و پیش‌بینی می‌شود این تعداد تا پایان فروردین‌ماه به 100 طرح برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا، فراخوان دریافت طرح و فیلمنامه برای تولید 40 فیلم 100 ثانیه‌ای با موضوع معضلات شهری و با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نیمه اسفندماه 94 اعلام شده بود.

در این مدت کوتاه، 70 طرح فیلمنامه شهری به موسسه تصویر شهر ارسال شده و پیش‌بینی می‎‌شود که این تعداد تا اواخر فروردین‌ماه به 100 عنوان برسد.

علاقه‌مندان تا پایان فروردین‌ماه 95 فرصت دارند که طرح‌ها و فیلم‌نامه‌های‌شان را با اولویت مباحث شهری، نقد بدرفتاری‌های اجتماعی، مسائل زیست‌محیطی، زیست شهری و خدمت‌رسانی به شهروندان به همراه رزومه کاری خود به نشانی پست الکترونیک (tasvireshahr95@gmail.com) ارسال کنند تا پس از بررسی، نسبت به حمایت و تولید آن‌ها اقدام شود.

همچنین هر متقاضی می‌تواند به تعداد نامحدود، طرح و فیلم‌نامه ارائه دهد.

 متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن‌های ۳-۲۲۸۹۳۱۴۲ (موسسه تصویر شهر) تماس و یا از طریق کانال تلگرامی پردیس ملت به آدرس (http://Telegram.me/mellatcinema) در جریان آخرین اخبار و اطلاعات این فراخوان قرار بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز