با حضور مسئولان و هنرمندان:

گنجینه آثار تجسمی هنر انقلاب افتتاح می‌شود

۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۸:۵۸
کد خبر: ۳۸۹۶۶۸
گنجینه آثار تجسمی هنر انقلاب افتتاح می‌شود
گنجینه آثار تجسمی هنر انقلاب در اولین روز از هفته گرامیداشت هنر انقلاب عصر امروز شنبه بیست و یکم فروردین‌ماه با حضور مسئولان و هنرمندان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، گنجینه آثار تجسمی این مرکز که عصر امروز ساعت 17 راه اندازی می شود دربرگیرنده آثاری در رشته هایی همچون نقاشی، گرافیک، خوش‌نویسی، مجسمه‌سازی و نگارگری است.

مرتضی گودرزی (دیباج) مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در این باره گفت: در آرشیو و گنجینه این مرکز بیش از ۲ هزار اثر با موضوع انقلاب نگهداری می‌شود که تنها تعداد کمی از این آثار در فضایی با نام گنجینه هنر انقلاب در معرض نمایش مخاطبان و مهمانان ویژه حوزه هنری قرار گرفته است.

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری از عزم جدی مسئولان حوزه هنری برای راه‌اندازی موزه هنر انقلاب خبر داد و افزود: در حال حاضر تا آماده‌سازی موزه هنر انقلاب و عزمی که در مسئولان برای ایجاد چنین موزه‌ای که دارای استانداردهای لازم برای به نمایش درآمدن آثار فاخر هنر انقلاب از هنرمندان متعهد کشور باشد در حد بضاعت فیزیکی و فضایی که در دسترسمان قرار دارد، تلاش شده تا نمونه های محدودی از آثار هنر انقلاب را برای ارائه و نمایش ظرفیت و گستردگی هنر انقلاب در اشلی کوچ; به مخاطبان خاص داخلی و خارجی حوزه هنری در نظر بگیریم.

گودرزی یادآور شد: ان‌شاءالله با راه اندازی موزه هنر انقلاب در آینده‌ای نزدیک امکان ارائه آثار تجسمی هنر انقلاب که همچنان نیز در حال جوشش و تولید توسط هنرمندان پیشکسوت و جوان است، برای عموم علاقمندان به هنر فراهم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز