جواد محقق

رشد هنر انقلاب اسلامی در کشور فوق العاده بوده است

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۰:۳۰
کد خبر: ۳۹۰۱۳۰
رشد هنر انقلاب اسلامی در کشور فوق العاده بوده است
جواد محقق افزود: خوشحالم از اینکه امروز مجموعه‌ای از این دست هنرمندان انقلابی در استان حضور دارند چرا که هنر انقلاب اسلامی زودتر از آنچه که ما فکرش را می‌کردیم رشد کرده و بالندگی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، چهره هنر انقلاب اسلامی استان نیز با تشریح پیشرفت های صورت گرفته در حوزه هنر گفت: در سالهایی که ما در فکر پی ریزی بنیادی برای هنر انقلاب اسلامی بودیم فکر نمی‌کردیم که به این ظرفیت از مجموعه عظیم هنری دست پیدا کنیم.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت‌های انجام شده در فضای هنر انقلاب اسلامی افزود: خوشحالم از اینکه امروز مجموعه‌ای از این دست هنرمندان انقلابی در استان حضور دارند چرا که  هنر انقلاب اسلامی زودتر از آنچه که ما فکرش را می‌کردیم رشد کرده و بالندگی رسیده است.

محقق با بیان اینکه در دوران پیش از انقلاب تعداد انگشت شماری از هنرمندان در برخی شاخه فعالیت می‌کردند یادآور شد:اگر به درستی وضعیت هنر در زمان طاغوت را بررسی کنیم می‌بینم که به عنوان مثال  تنها 3 نفر در حوزه ادبیات کودک و نوجوان کشور فعالیت داشتند اما حالا فقط در استان همدان بیش از 25 شاعر و نویسنده کودک و نوجوان ودر پایتخت نیز بیش از 300 نفردر این حوزه  فعالیت می کنند.

وی با تاکید بر لزوم تلاش بیشتر برای رسیدن به قله‎های موفقیت گفت: بیان این پیشرفتها به معنای این نیست که دیگر مسیری برای پیشرفت نبوده و ما نباید کاری انجام دهیم بلکه برای این است که ما با فراموش نکردن مسیرهای طی شده، مایوس نشده و با اراده و پشتکار بیشتری برای فتح قله های موفقیت قدم برداریم.

 

نظر شما