تمدید مهلت ارسال طرح و متن جشنوراه تئاتر چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۰۱:۲۵
کد خبر: ۳۹۰۱۹۱
تمدید مهلت ارسال طرح و متن جشنوراه تئاتر چهارمحال و بختیاری
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مهلت ارسال طرح‌ها، ایده‌ها و متون نمایشی برای شرکت در این جشنواره استانی تئاتر تمدید شد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ جواد کارگران افزود:مهلت اثر به دبیرخانه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی تا 31فروردین ماه تمدید شده است.

به گفته وی،براساس فراخوان مهلت ارسال تا 20 فروردین‌ اعلام شده بود که بنا به تصمیم دبیرخانه و با توجه به تعطیلات نوروزی و درخواست هنرمندان، این فرصت به مدت 10 روز تمدید شد.

وی گفت:این جشننواره با هدف ارتقاء سطح کیفی،تاثیرگذاری و ارتباط موثر با مخاطبان،بسترسازی، جهت خلق آثارفاخر و شرکت در جشنواره بین المللی فجر ، و کشف استعدادهای برتر برگزار می شود.

کارگران یادآور شد:محورهای این جشنواره شامل سبک زندگی، پیشگیری از اعتیاد و موضوعات آزاد اجتماعی است و هنرمندان می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند

وی افزود:متونی که برای نخستین بار به صورت نمایشنامه نوشته شده و بر اساس متون فاخر ادبی تهیه شده باشد ،در جشنواره پذیرفته می شود.

به گفته وی،شرکت کنندگان برای شرکت نمایشنامه های منتشر شده باید مجوز کتبی نویسنده را به دبیرخانه ارائه دهند.

به گزارش برنا ؛ تئاتر چهارمحال و بختیاری در سالهای اخیر با اجرای عمومی گامهای مهمی در راستای مخاطب پذیری و جذب مخاطب داشته اند.

هم اکنون بیش از 200نفر به صورت حرفه ای در هنر نمایش در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز