اکران فیلم های چهل و پنجمین جشنواره رشد در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۴:۴۷
کد خبر: ۳۹۰۲۳۱
اکران فیلم های چهل و پنجمین جشنواره رشد در چهارمحال و بختیاری
فیلم های چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های آموزشی رشد، در استان چهارمحال و بختیاری اکران می شود.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از اکران فیلم های چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های آموزشی رشد، در این استان خبر داد. 

شهباز اسماعیلی گفت: این فیلم ها با همکاری دانشگاه فرهنگیان، در 70 مرکز نمایش فیلم، در 12 منطقه آموزشی استان اکران می شود.

وی، ساخت زیباشناختی و هنری را از ساحت های مهم سند تحول آموزش و پرورش برشمرد و اضافه کرد: روند رو به رشد استفاده از فضاهای مجازی، و مسئولیت خطیر آموزش و پرورش به عنوان متولی تعلیم و تربیت، برنامه ریزی آموزشی و تربیتی در این زمینه را حائز اهیت می کند.

 اسماعیلی، با اشاره به نقش مهم جشنواره فیلم های آموزشی و تربیتی در دستیابی به این اهداف کلان، افزود: همکاری سایر دستگاه های دولتی و غیر دولتی و برگزاری مطلوب جشنواره فیلم رشد در استان، ضرورتی انکار ناپذیر در این زمینه است.

جشنوارۀ بین المللی فیلم‌های آموزشی رشد، قدیمی ترین جشنوارۀ فیلم در ایران و جشنواره‌ای تخصصی است که هر سال با مدیریت وزارت آموزش و پرورش و اهتمام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، و با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی فیلم های برتر آموزشی و تربیتی، برگزار می شود.

مخاطبان خاص این جشنواره، دانش آموزان، معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت هستند.

 

نظر شما