سیاوش حقیقی به "برنا" خبر داد:

تدوین "مادری" آغاز نشده است/ وضعیت اکران یا حضور در جشنواره فیلم فجر هنوز مشخص نیست

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۴۹:۵۹
کد خبر: ۳۹۰۲۵۲
تدوین مادری آغاز نشده است/ وضعیت اکران یا حضور در جشنواره فیلم فجر هنوز مشخص نیست
تهیه کننده "مادری" از آخرین وضعیت مراحل فنی و اکران عمومی این اثر سینمایی سخن به میان آورد.

سیاوش حقیقی تهیه کننده فیلم سینمایی "مادری" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمایی خبرگزاری برنا در خصوص آخرین وضعیت اکران این اثر نمایشی، اظهار داشت: تدوین این فیلم هنوز شروع نشده است چرا که منتظر بازگشت یکی تدوینگر به ایران هستیم تا قرارداد همکاری را با وی انعقاد کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: پس از پشت سر گذاشتن تدوین این اثر، صداگذاری و ساخت موسیقی را به سرعت آغاز خواهیم کرد، تصور میکنم که تا اواخر تیرماه اولین نسخه فیلم آماده نمایش شود.

این تهیه کننده در خصوص زمان اکران عمومی "مادری"، بیان کرد: هنوز در این خصوص  تصمیم نگرفته‌ام چرا که به جمع بندی لازم در رابطه با ارائه این اثر به سی و پنچمین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو یا اکران عمومی آن هنوز نرسیده‌ایم اما در مجموع تیرماه سال جاری وضعیت نمایش عمومی این اثر  مشخص خواهد شد.

داستان «مادری» درباره زندگی دو خواهر است که به تنهایی در شهر یزد با یکدیگر زندگی می‌کنند با این تفاوت که یکی عشقش را رها کرده و دیگری عشقش او را رها کرده است. آن‌ها یک تنه روبروی مشکلات و مسائلی که سر راه‌شان قرار می‌گیرد ایستادگی می‌کنند و حرکتی رو به جلو دارند تا اینکه...

بر اساس این گزارش، تاکنون حضور اکثر عوامل حرفه‌ای برای جلوی دوربین بردن این فیلم قطعی شده است. عوامل تولید «مادری» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: رقیه توکلی،مدیر فیلمبرداری: مرتضی قیدی، مدیر تولید: سیدحسین هادیان‌فر، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: سیدروزبه سجادی‌حسینی، صدابردار: طاهر پیشوایی، طراح لباس: مهرناز اکبری، طراح صحنه: محمود کشفی‌پور، عکاس: محمدهادی آخوندی، دستیار برنامه‌ریزی: مینا سنگ‌سفیدی، دستیار دوم کارگردان: علیرضا هاشمی، دستیار فیلمبردار: مصطفی بافرونی، مدیر تدارکات: حسن محمدی آرش و مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق لواسانی،تهیه‌کننده: سیاوش حقیقی، سرمایه‌گذاران: حمیدرضا صالحیه یزدی و سیاوش حقیقی.

نظر شما