اصلانی:

جشنواره جهانی فیلم فجر برای جوانان سینمادوست مفید است

۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۲۰:۵۱
کد خبر: ۳۹۰۵۵۱
جشنواره جهانی فیلم فجر برای جوانان سینمادوست مفید است
بازیگر فیلم سینمایی «دختر» برنامه‌ها و کارگاه‌های جشنواره جهانی فیلم فجر را مناسب سینمادوستان جوان می‌داند.

به گزارش خبرگزاری برنا، فرهاد اصلانی به ستاد خبری جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: این دومین سال است که بخش بین المللی جشنواره فیلم فجر از بخش ملی جدا برگزار می‌شود، سال گذشته بسیاری از اهالی سینما از روند برگزاری جشنواره راضی نبودند و از آن استقبال نکردند. امسال با توجه به اینکه رضا میرکریمی دبیر جشنواره است و سال‌ها در حوزه مدیریت فعال بوده، بهتر است از قبل درباره کیفیت جشنواره قضاوت نکنیم.

این بازیگر ادامه داد: با توجه به روحیه مذهبی، فضای جامعه و نگاه خاصی که در ایران به سینما وجود دارد،  فکر نمی‌کنم عنوان بین‌المللی بتواند خودش را به معنای کامل در این دوره از جشنواره نشان بدهد، با توجه به تعریف‌ها و محدودیت هایمان طبیعتا خیلی از فیلم‌ها را نمی‌توانیم نشان بدهیم و این به وجه بین‌المللی جشنواره آسیب می‌زند.

اصلانی با اشاره به اینکه قرار است سینماگران صاحب نام در این جشنواره شرکت و تعدادی از آنها کارگاه برگزار کنند، گفت: این جشنواره را مناسب سینمادوستان و جوانانی می‌دانم که می‌خواهند درکارگاه‌ها  و برنامه‌های جانبی که برگزار می‌شود، شرکت کنند و از دانش روز سینما بهره‌مند شوند.

سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با دبیری رضا میرکریمی از اول تا ششم اردیبهشت‌ماه امسال در پردیس سینمایی چارسو  برگزار می‌شود. برای اطلاع از اخبار جشنواره به سایت آن با نشانی www.fajriff.com مراجعه کنید.

نظر شما