شادمهر راستین مطرح کرد:

جزییات تهیه بلیت‌‌های جشنواره فیلم فجر / تسهیلات برای مخاطبان خاص سینما، محققان و سینماروها

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۰:۰۲
کد خبر: ۳۹۰۹۸۹
جزییات تهیه بلیت‌‌های جشنواره فیلم فجر / تسهیلات برای مخاطبان خاص سینما، محققان و سینماروها
شادمهر راستین با اشاره به جزییات تهیه بلیت های جشنواره جهانی فیلم فجر بیان کرد که این بلیت ها قرار است بیشتر برای مخاطبان خاص سینما، محققان و سینماروها باشد.
به گزارش خبرگزاری برنا، شادمهر راستین مدیر باشگاه هواداران سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر با اشاره به تسهیلات فراهم شده برای تهیه بلیت در این جشنواره گفت: ما در تسهیلات مورد نظر بیشتر سینماروهای حرفه ای، دانشجویان سینما، اعضای باشگاه های فیلم و... را در نظر گرفته ایم؛ کسانی که نشان داده اند برای آنها نه فقط فیلم های در حال اکران بلکه فیلم های هنری نیز مهم است.

 وی ادامه داد: این افراد شامل دانشجویان میان رشته ای نیز می شود چراکه سینما یک موضوع میان رشته است. ما نوعی مخاطب شناسی صورت دادیم و افراد مذکور مخاطب جشنواره جهانی فیلم فجر می شوند که در کنار آنها اعضای خانه سینما نیز قرار دارند. در نتیجه این مخاطب‌شناسی، تاسیس باشگاه هواداران جشنواره جهانی فیلم فجر پیش بینی شد که این افراد می توانستند از طریق سایت جشنواره جهانی فیلم فجر به آدرس www.fajriff.com ثبت نام کرده و عضو باشگاه شوند.

راستین با اشاره به جزئیات تهیه بلیت های جشنواره جهانی فیلم فجر عنوان کرد: همانطور که گفته شد در عضویت این سایت اولویت با دانشجویان سینما، محققان و دانشجویان میان رشته ای است. این افراد بر اساس کدی که برایشان ارسال می شود، می توانند نسبت به درجه ای که برایشان در نظر گرفته می شود بین ۵۰ تا ۷۰ درصد در خرید بلیت تخفیف بگیرند. از طریق این کد امکان رزرو بلیت میسر می شود و اعضای باشگاه می توانند تا ۲۴ ساعت قبل از نمایش فیلم بلیت خود را رزرو کنند.

مدیر باشگاه هواداران سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: امکان رزرو تمام فیلم های جشنواره از طریق سامانه خرید بلیت برای اعضای باشگاه وجود دارد و بیشترین سهمیه صندلی های پردیس چارسو از طرف آقای میرکریمی دبیر جشنواره به اعضای باشگاه اختصاص یافته است. همچنین تهیه بلیت روزانه به تهداد محدود برای بازدیدکنندگان وجود دارد اما این تسهیلات برای این است که اول از همه مخاطبان خاص بتوانند به جشنواره بیایند و جشنواره فضایی تخصصی داشته باشد.

به گفته وی، اهالی رسانه و منتقدان دارای کارت و سهمیه ویژه هستند.

راستین با اشاره به فعالیت های بعدی این باشگاه عنوان کرد: بعد از پایان جشنواره با نظر آقای میرکریمی این امکان برای اعضای فعال باشگاه وجود دارد که بتوانند از برنامه های سالانه آن استفاده کنند. کسانی که عضو باشگاه می شوند یک کارت موقت رزرو بلیت ها را دریافت می کنند و در آینده می توانند از برنامه ها و کارگاه های آموزشی که در برگزاری آنها اولویت با اعضای باشگاه است، بهره ببرند.

وی در پایان گفت: اعضای باشگاه می توانند به طور روزانه بین ۲ تا ۶ بلیت خریداری و از برنامه های جشنواره استفاده کنند. باقی اطلاعات در اخبار بعدی اعلام می شود.

 

منبع:مهر

نظر شما