آغاز سفر تریلی سیار تئاتر کانون از ۲۵ فروردین؛

کودکان قمی به تماشای نمایش «کلوچه‌های خدا» می‌نشینند

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۷:۱۳
کد خبر: ۳۹۱۰۸۱
کودکان قمی به تماشای نمایش «کلوچه‌های خدا» می‌نشینند
تریلی سیار نمایش کانون در اولین دوره از سفرهای خود در سال جدید با نمایش «کلوچه‌های خدا» میهمان کودکان و نوجوانان استان‌های قم، اصفهان و فارس می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، تریلی سیار تئاتر کانون از روز 25 تا 29 فروردین به مدت پنج روز در مناطق مختلف استان قم هر روز در دو نوبت به اجرای نمایش می‌پردازد.

کودکان و نوجوانان روستای محمودآباد در بخش جعفریه و شهر دستجرد میزبانان اولین روز این نمایش هستند.

هم‌چنین در دومین روز از اجرای این نمایش این امکان فرهنگی در بوستان‌های حضرت زینب(س) و علوی شهر قم میهمان بچه‌ها می‌شود و در ادامه بعد از ظهر روز 27 فروردین نیز در شهر پردیسان به اجرای نمایش می‌پردازد.

در چهارمین روز نیز کودکان و نوجوانان روستاهای جنت‌آباد، مبارک‌آباد و بلوار 15 خرداد قم به تماشای این نمایش می‌نشینند.

در آخرین روز سفر تریلی سیار به استان قم یک اجرا در پارک عباس‌آباد شهرک امام حسن(ع) و یک اجرا نیز در بوستان نرگس واقع در خیابان امام‌زاده ابراهیم(ع) قم به روی صحنه می‌رود.

نمایش «کلوچه‌های خدا» به کارگردانی آرش شریف‌زاده دومین تولید از طرح «کتاب – تئاتر» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1394 است.

این نمایش داستان بچه خرسی را روایت می‌کند که پس از بیدار شدن از خواب زمستانی با دیدن زیبایی‌های طبیعت شگفت‌زده می‌شود می‌خواهد از خدا به خاطر همه‌ی زیبایی‌هایی که خلق کرده تشکر کند اما نمی‌داند چگونه این کار را انجام دهد در این راه با کلاغی همسفر می‌شود که به او پیشنهاد می‌دهد کلوچه درست کند و...

این نمایش اقتباسی از کتاب «کلوچه‌های خدا» به نویسندگی کلر ژوبرت از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

آهنگ‌سازی این اثر برعهده‌ی فرید نوایی بوده و طراحی و ساخت دکور آن را ریحانه مطهری انجام داده ‌است.

سعید حاجی‌حیدری، مصطفی دارابی، ناصر احمدی‌فر و شایان موسوی به عنوان بازیگران نمایش «کلوچه‌های خدا» به ایفای نقش می‌پردازند.

در همین حال تریلی سیار تئاتر در ادامه اولین دوره از سفرهای خود در سال جدید پس از سفر 5 روزه به استان قم از روز 31 فروردین تا 6 اردیبهشت در اصفهان اجرای نمایش خواهد داشت و پس از آن نیز از 8 تا 13 اردیبهشت میهمان کودکان و نوجوانان استان فارس می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز