در گالری فرهنگسرای نیاوران:

برگزاری نمایشگاه ششمین سالانه هنر معاصر پرسبوک

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۰:۵۸:۲۸
کد خبر: ۳۹۱۰۸۴
برگزاری نمایشگاه ششمین سالانه هنر معاصر پرسبوک
نمایشگاه ششمین سالانه هنر معاصر پرسبوک با عنوان «از طبیعت زدایی تا طبیعی زیستی» از ۲۷ فروردین تا ۴ اردیبهشت در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برپا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، هیات داوران از میان آثار رسیده به ششمین سالانه هنر معاصر پرسبوک آثار ۱۷ هنرمند را انتخاب کردند که ندا درزی طراح سالانه و بنیان گذار پرسبوک در این باره بیان کرد: هنرمندان ششمین سالانه هنر معاصر پرسبوک به دو بخش رقابتی منتخبین و غیررقابتی مدعوین تقسیم شده اند. آثار بخش منتخبین بر اساس تم موضوعى بوده و با رای داوران این دوره از جمله آلیس استپانیان، بهرنگ صمدزادگان و پاملا کریمی انتخاب شده است. همچنین در این نمایشگاه آثار ۱۰ هنرمند بخش مدعوین به نمایش در می آید.

این هنرمند درباره هدف از برگزاری پرسبوک عنوان کرد: داوری با دقت روی آثار انجام می شود و می توان گفت هنرمندانی که آثارشان انتخاب می شود هنرمندان آینده کشور هستند که گالری ها و دولت می تواند روی این افراد سرمایه گذاری کند.

درزی در ادامه گفت: ۲۷ فروردین ساعت ۱۶ آیین افتتاحیه نمایشگاه برگزار می شود و در روز ۲۸ فروردین جلسه ای با حضور بهنام کامرانی و بهرنگ صمدزادگان با موضوع هنر زیست محیطی برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه اختتامیه این نمایشگاه روز ۴ اردیبهشت ساعت ۱۷ با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر برگزار می شود، یادآور شد: در اختتامیه این نمایشگاه از کتاب دوره ششمین سالانه هنر معاصر پرسبوک که توسط نشر نظر چاپ شده، رونمایی خواهد شد.

نمایشگاه ششمین سالانه هنر معاصر پرسبوک از تاریخ ۲۸ فروردین ساعت ۱۰ تا ۲۰ و در ایام تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۲۰ میزبان علاقمندان خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز