به کارگردانی مهدی فرد قادری:

«ماجرای یک شب بارانی» همچنان جایزه می‌گیرد

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۱:۱۶:۱۶
کد خبر: ۳۹۱۱۰۴
«ماجرای یک شب بارانی» همچنان جایزه می‌گیرد
«ماجرای یک شب بارانی» آخرین فیلم کوتاه مهدی فرد قادری همچنان از جشنواره‌های بزرگ آمریکایی جایزه می‌گیرد.

به گزارش خبرگزار ی برنا، عارف نامور فیلم‌بردار فیلم کوتاه «ماجرای یک شب بارانی» در دومین دوره جشنواره اطلس آمریکا موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم‌بردار این جشنواره شد. این در حالی است که پیش‌ازاین علاوه بر کاندیداتوری بازیگران این فیلم در آکادمی واشنگتن، مهدی فرد قادری نیز بیش از ده جایزه از جشنواره‌های مختلف آمریکایی دریافت کرده بود.

«ماجرای یک شب بارانی» که سومین فیلم کوتاه پلان سکانس فرد قادری پس از «تناوب» و «دایره‌های معکوس» است به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان تهران تولید شده است و تاکنون ضمن اکران در بیش از پانزده جشنواره در سراسر آمریکا، موفق به دریافت جایزه بزرگ هیات داوران جشنواره «سینمای جدید» هالیوود، جایزه بهترین فیلم جشنواره «سن پدرو» لس‌آنجلس، جایزه بهترین فیلم جشنواره «کلونی» اوهایو، جایزه بزرگ و جایزه بهترین فیلم تماشاگران جشنواره «از فیلم دیدن نترس» یوتا، جایزه بهترین فیلم آکادمی «کارولینا» نیویورک و جایزه منتخب تماشاگران جشنواره «هارلم» نیویورک شده است. این فیلم همچنین در جوایز آکادمی واشنگتن نیز نامزد دریافت چهار جایزه اصلی بوده است.

مهدی فرد قادری پیش از ساخت فیلم سینمایی «جاودانگی»، فیلم‌های کوتاه پلان سکانس «تناوب»، «دایره‌های معکوس» و «ماجرای یک شب بارانی» و همچنین دو فیلم تجربی «گرامافون» و «روایت آینه‌ای داستان‌های ساده» و مستند «زندگی خورشید» را کارگردانی کرده است و اخیراً فیلم‌برداری فیلم کوتاه «گلدانی که پاییز می‌شود» را به اتمام رسانده است. فیلم‌های فرد قادری تاکنون در بیش از پنجاه جشنواره ملی و بین‌المللی به نمایش درآمده و موفق به کسب بیش از سی جایزه شده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز