احمد درویش علیپور:

نیت ساخت سری دوم "محله گل و بلبل" وجود دارد

۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۰۸:۲۸:۴۳
کد خبر: ۳۹۱۵۳۱
نیت ساخت سری دوم محله گل و بلبل وجود دارد
کارگردان این برنامه تلویزیونی با اعلام اینکه در حال حاضر تنها نیت سری دوم "محله گل و بلبل" وجود دارد از عدم پرداخت بخشی از مطالبات مالی سری نخست این برنامه کودک سخن به میان آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا، احمد درویش علیپور کارگردان محله گل و بلبل در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون خبرگزاری برنا در پاسخ به اینکه آیا سری دوم این برنامه در دستور کار قرار دارد، اعلام کرد: حقیقتا در این زمینه نمی توانم با قطعیت حرف بزنم چرا که باید دید برای تولید سری دوم این مجموعه شبکه دوم سیما برنامه ریزی کرده است یا خیر.

وی در ادامه اضافه کرد: هنوز در این زمینه اتفاق خاصی رخ نداده چرا که فعلا حتی مرحله پیش تولید و طراحی سناریو برنامه هم آغاز نشده است. البته چون ۱۵ قسمت برنامه "عیدانه" عمو پورنگ را در ایام عید روی آنتن داشتیم فعلا تنها نیت آغاز سری دوم"محله گل و بلبل" وجود دارد.

این کارگردان با اشاره به اینکه هنوز بخشی از مطالبات مالی عوامل سازنده برنامه"گل و بلبل" پرداخت نشده است، گفت: البته با تسویه حساب دستمزد سری نخست این برنامه هم هنوز اتفاق خاصی در خصوص نیت ساخت سری دوم آن فعلا وجود ندارد، البته اگر واقعا سری دوم را به دستور شبکه دوسیما تولید کنیم مخا‌طبان این برنامه شاهد فرمت و نوآوری های جدیدی در این برنامه خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز