اختصاصی برنا:

نادر فلاح: نقش اصلی را بیشتر می پسندم/ سال ۹۴ جزو بازیگران پرکار بودم

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۳:۴۵
کد خبر: ۳۹۲۶۷۰
نادر فلاح: نقش اصلی را بیشتر می پسندم/ سال ۹۴ جزو بازیگران پرکار بودم
بازیگر" چند متر مکعب عشق" با اعلام اینکه از بازی در برخی نقش های مکمل راضی نیستم از جدیدترین فعالیت های خود سخن به میان آورد.

نادر فلاح بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمایی خبرگزاری برنا با اعلام اینکه سال گذشته یکی از بازیگران پرکار بوده است، گفت: بیشتر ایام سال ۹۴ را بر سرکار بودم ولی از نظر کمیت می توانست پربارتر باشد.

وی در ادامه افزود: بعد از بازی در"چند مترمکعب عشق" از برخی انتخاب های که کردم راضی نبودم چرا که الان وقتی به آنها نگاه می کنم متوجه می شوم که اتفاق ویژه یا خاصی در آنها رخ نداده است.

بازیگر"لانتوری" رضا درمیشیان با اشاره به اینکه علاقه دارم در رل اصلی آثار نمایشی مقابل دوربین بروم، گفت: اگر در رل های مکمل هم ظاهر شوم کاراکتر موردنظر باید نکته ای برای عرضه در چنته خود نشان بدهد ولی درکل نقش آفرینی شخصیت محوری فیلم ها را بیشتر می پسندم.

فلاح در خصوص نقش آفرینی در تلویزیون، اعلام کرد: اگر با پیشنهاد و نقش خاصی در آثار نمایشی صداوسیما مواجه شوم حتما بازی در آن را پس نخواهم زد.

وی در خصوص فعالیت های جدید خود به برنا، گفت: درحال حاضر پیشنهاد بازی در "سدمعبر" محسن قرایی را دارم که با وی به توافق های هم دست پیدا کردیم ولی از تاریخ آغاز فیلمبرداری آن اطلاع ندارم.

نظر شما