در شبکه مستند:

بازخوانی سخنان مقام معظم رهبری در پیشگاه امام خمینی (ره) در دیدار با ارتشی ها

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۵:۱۵
کد خبر: ۳۹۳۳۲۱
بازخوانی سخنان مقام معظم رهبری در پیشگاه امام خمینی (ره) در دیدار با ارتشی ها
«سیمرغ» شبکه مستند تصاویری از دیدار ارتشی ها با امام خمینی در سال 64 و سخنان مقام معظم رهبری در این دیدار را پخش می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، قسمت جدید مجموعه «سیمرغ» به دیدار امام خمینی (ره) در تاریخ 29 اردیبهشت 64 با ارتشی ها اختصاص دارد که در این دیدار جمعی از پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت عید مبعث به محضر امام خمینی (ره) می آیند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این مراسم به عنوان رییس جمهور سخنرانی و در بخشی از سخنانشان تأکید می کنند: «امروز ارتش ما از لحاظ دانش نظامی، تجربه و از لحاظ روحیه در بهترین وضعیتی است که تاکنون در تاریخ داشته ایم. امروز ارتش بار جنگ را به طور مضاعف تحمل میکند. هم در میدان های جنگ سینه را سپر خشونت ها و کینه ورزی های دشمن کرده و از مرزها و از کشور و دفاع می کند و هم سختی هایی که به خاطر تحمیل جنگ همه با هم تحمل می کنند هم ارتش در آنها شریک است»
رئیس جمهور وقت ایران در ادامه یادآور می شوند: «امروز تلاش می شود برای اینکه ارتش را بدنام کنند یا نسبت به انقلاب بددل کنند، اما قوی ترین مانع و کوبنده ترین مشتی که در مقابل اینگونه تلاش ها مشاهده می شود همان چیزی است که از درون خود ارتش و از  پرسنل مومن و فداکار و شجاع ارتش به نظر می رسد. افرادی که در میدان های جنگ، در میدان های سازندگی با تلاش فراوان مشغول کارند.»
 
مقام معظم رهبری در بخش پایانی سخنانشان اعلام می کنند: «بنده با کمال خشنودی و افتخار عرض میکنم امروز ارتش ما توانسته به خودکفایی نسبی نائل شود. اگر در دنیا فرماندهان ارتش ها و سررشته های نیروهای مسلح انسان هایی اسیر هواها و هوس ها و شهوات هستند، اسیر دل هاشان هستند، اسیر نیروی غضب هستند، ارتش ما در زیر فرماندهی این بنده شایسته خدا است؛ انسانی که خشم و شهوت را اسیر خودش دارد. این افتخار ما است که در یک چنین زمانی زندگی میکنیم. این بعد از دوران انبیا تا امروز تکرار نشده بود.»

«سیمرغ» امروز یکشنبه 29 فروردین همزمان با روز ارتش در ساعت ١٦:٤٥ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز