با پشت سر گذاشتن آخرین مراحل فنی تولید:

مستند سینمایی «موج نو» آماده نمایش شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۰:۰۸
کد خبر: ۳۹۳۳۶۱
مستند سینمایی «موج نو» آماده نمایش شد
فیلم مستند سینمایی «موج نو» از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی احمد طالبی‌نژاد، با پشت سر گذاشتن آخرین مراحل فنی تولید، آماده نمایش عمومی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، بررسی سیر تحولات و پیدایش موج نوی سینمای ایران از آغاز تا امروز، موضوع این مستند غیر‌متعارف است که در مدت زمان 82 دقیقه، توسط «احمد طالبی‌نژاد» نویسنده و منتقد نام‌آشنای سینمای ایران تهیه و کارگردانی شده است.

این فیلم با حضور برخی از کارگردانان قدیمی و امروز سینمای ایران، از جمله داریوش مهرجویی، بهمن فرمان‌آرا، کیانوش عیاری، اصغر فرهادی، پرویز شهبازی و شهرام مکری، جلوی دوربین رفته است که می‌تواند تجربیات زیادی را به فیلمسازان جوان و علاقمندان سینما انتقال دهد.

عوامل تولید مستند سینمایی «موج نو» عبارتند از: پژوهشگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: احمد طالبی‌نژاد، مدیر تصویربرداری: فرهاد طالبی‌نژاد، صدا: شاهین پورداداشی، تدوینگر: بابک حیدری، مدیر تولید: حنیف سروری، عکاس: محمود حسینی، دستیار اول کارگردان: ناصر طالبی‌نژاد، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

گفتنی است که اولین نمایش عمومی این فیلم، در بخش مستند جشنواره جهانی فیلم فجر خواهد بود که از روز اول اردیبهشت 95 در «پردیس چارسو» آغاز بکار می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز