آغاز به کار اولین «باشگاه فیلم کودک» در خانه فرهنگ شیخ هادی

«جمشید و خورشید» در انتظار کودکان ایرانی

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۲:۵۱
کد خبر: ۳۹۳۴۰۹
«جمشید و خورشید» در انتظار کودکان ایرانی
باشگاه فیلم کودک خانه فرهنگ شیخ هادی « جمشید و خورشید» را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، باشگاه فیلم کودک با هدف توسعه و ارتقای سلامت اجتماعی در حوزه خانواده کار خود را آغاز می‌کند، این باشگاه قصد دارد برای اعضای خود (کودکان و خردسالان)، فیلم‌های فاخری از سینمای کودک ایران به نمایش دربیاورد و آن ها را تحلیل کند. در اولین جلسه از باشگاه فیلم کودک انیمیشن «جمشید و خورشید» برای اعضا پخش خواهد شد. این انیمیشن که کاری از انیماتور مطرح ایران، بهروز یغماییان است، سال 1384 تولید و تا سال 93 اجازه اکران نداشته است، اما حالا، پس از اکران عمومی در نگارخانه شیخ هادی نیز به روی پرده می‌رود.

جمشید و خورشید داستانی عاشقانه و افسانه کهن ایرانی را به تصویر درآورده است. داستان از این قرار است که «در گذشته‌های دور و در گوشه‌ای از سرزمین پهناور ایران، گروهی از شاهزادگان به خواستگاری خورشید، دختر پادشاه می‌آیند تا شایسته‌ترین آنها انتخاب و داماد و وارث تاج و تخت پادشاه شوند. منجم دربار که سالهاست عاشق دختر پادشاه است، خورشید را دزدیده و او را به سرزمینی دور می‌برد. جمشید برای نجات خورشید به جنگ با منجم می‌رود و از چهار وادی باد و آب و خاک آتش گذر می‌کند تا خورشید خانم را نجات دهد.»

 بازیگران برجسته سینمای ایران از جمله، پرویز پرستویی، امین حیایی، ترانه علیدوستی، رامبد جوان، ثریا قاسمی، حبیب رضایی . چنگیز جلیلوند، صدا پیشگان این انیمیشن دوبعدی هستند. باشگاه فیلم کودک پذیرای خانواده‌ها و فرزندانشان است تا  در 30 فروردین ساعت 10 تا 12 به تماشای این اثر سینمایی در خانه فرهنگ شیخ هادی به نشانی خیابان ولیعصر، نرسیده به سه راه جمهوری، کوچه شهید حسین سخنور، نگارخانه شیخ هادی بنشینند. همچنین این باشگاه آمادگی خود را برای همکاری با مدارس و به عضویت درآوردن دانش آموزان اعلام می‌کند. خانه فرهنگ شیخ هادی با شماره تلفن 66498587 پاسخگوی علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز