اختصاصی برنا:

«کارتن خواب‌های نیویورک‎» به شبکه مستند می آیند

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۲:۵۳
کد خبر: ۳۹۳۴۳۴
«کارتن خواب‌های نیویورک‎» به شبکه مستند می آیند
مستند «کارتن خواب‌های نیویورک» با موضوع زندگی بی خانمان های آمریکایی در تونل های زیر زمینی نیویورک از شبکه مستند سیما پخش می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مستند «کارتن خواب‌های نیویورک» درباره جنیفر توس، از اعضای دانشگاه کلمبیا است که از طریق یکی از شاگردانش، متوجه حضور افرادی در تونل های زیرزمینی می شود.

این فرد حقیقت را در کتابی با عنوان مردمان موش کوری افشا کرده و همین، عاملی می شود برای فرار وی از نیویورک زیرا فشارهای زیادی از اطراف و اکناف به او وارد می شود؛ در کشوری همچون آمریکا که به رفاه اقتصادی شهره است افرادی بی خانمان و کارتن خواب وجود دارند که دست بر قضا وضعیت آنها از بسیاری مردمان دیگر در کشورهایی که ایالات متحده آنها را جهان سوم می خواند بدتر است.

افراد کارتن خواب در نیویورک و سایر شهرهای ایالات متحده به سختی زندگی می کنند اما دولت این کشور ثروت ملی آنها و مالیات های دریافتی از مردم خود را صرف دفاع از رژیم جنایت پیشه صهیونیستی و جنگ افروزی های جدید در مناطق مختلف جهان کرده است.

«کارتن خواب‌های نیویورک» از طریق مصاحبه با کارتن خواب های آمریکایی راوی زندگی دشوار آنها است.

«کارتن خواب‌های نیویورک‎» دوشنبه 30 فروردین ساعت 18 از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و سه شنبه 31 فروردین ساعت 10 بازپخش می شود.

نظر شما