چهارشنبه ۱ اردیبهشت از رادیو فرهنگ پخش می شود:

«نیستان» به برگزاری نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران می پردازد

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۹:۴۷
کد خبر: ۳۹۴۵۵۳
«نیستان» به برگزاری نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران می پردازد
رضا لمعانی نوازنده گیتار مهمان برنامه «نیستان» رادیو فرهنگ می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، گفتگو با رضا لمعانی نوازنده گیتار پاپ و گزارش از چگونگی برگزاری نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان بخش های مختلف برنامه موسیقی «نیستان» است که چهارشنبه ۱ اردیبهشت از رادیو فرهنگ پخش می شود.

برنامه «نیستان» رادیو فرهنگ با موضوع موسیقی ایرانی هر روز ساعت ۱۴:۳۰ پخش می شود. در برنامه فردا یک اردیبهشت احمد مهدی خواننده و رهبر گروه کر با رضا لمعانی نوازنده مطرح گیتار پاپ گفتگو می کند.

نهمین جشنواه موسیقی نواحی ایران با دبیری ایرج نعیمایی از روز ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در شهر کرمان برگزار می شود به همین سبب ندا رادمهر گزارشگر برنامه «نیستان» از کم و کیف برگزاری این جشنواره گزارش می دهد.

برگزاری نمایشگاه سازهای موسیقی نواحی، برگزاری هفته فیلم، برگزاری مسابقه عکس و کلیپ، انتخاب کتاب برتر پژوهش‌های موسیقی نواحی ایران، انتخاب و انتشار CD برتر جشنواره، برگزاری نشست‌های تخصصی و همچنین بازدید از اماکن ارزشمند و تاریخی استان کرمان از جمله برنامه‌هایی است که برگزارکنندگان جشنواره برای هنرمندان حاضر در نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در نظر گرفته‌اند.

این برنامه به تهیه کنندگی وحید رستگاری، دستیار تهیه فاطمه حق وردی و با اجرای فاطمه رکنی از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۸۵ روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز