درخواست تهیه‌کننده جدید از رسانه‌ها:

بازگشت «نقد فیلم» با ویژه‌برنامه جشنواره فجر

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۴:۵۴
کد خبر: ۳۹۴۵۷۶
بازگشت «نقد فیلم» با ویژه‌برنامه جشنواره فجر
برنامه «نقد فیلم» از سه‌شنبه (13 فروردین ماه) به مدت هفت شب، ویژه‌برنامه‌ای برای جشنواره جهانی فجر را راهی آنتن شبکه چهار سیما می‌کند.
به گزارش خبرگزاری برنا، تهیه‌کننده برنامه «نقد فیلم» اعلام کرد که در ویژه‌برنامه جشنواره جهانی فجر به رخداد‌ها و فیلم‌های منتخب این جشنواره پرداخته می‌شود.

رضا حامدی‌خواه بیان کرد: بخشی از ویژه‌برنامه امشب «نقد فیلم» به اکران نوروزی اختصاص دارد، ولی بخش اعظم آن را به جشنواره جهانی فجر اختصاص داده‌ایم. همچنین با رضا کیانیان، رضا میرکریمی، مازیار میری و ... گفت‌وگوهایی را انجام داده‌ایم و در بخش زنده هم مهمانانی را در نظر گرفته‌ایم؛ بخشی از برنامه هم با آقای رضا میرکریمی در جشنواره گشتی می‌زنیم.

پس از اتمام ویژه‌برنامه «نقد فیلم» برای جشنواره جهانی فیلم، این برنامه به روال سابق هر پنجشنبه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

سری جدید این برنامه در سال 95 این برنامه با تغییراتی همراه خواهد بود که پرداختن به وضعیت فیلمسازی و اکران فیلم‌ها در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها از مهمترین بخش‌های آن خواهد بود.

تهیه‌کننده برنامه «نقد فیلم» اظهار کرد: خواهش من از رسانه‌ها این است که اگر برنامه‌ای قرار است به حیات خودش ادامه بدهد، آن برنامه را نقد یا کمک کنیم، ولی به خاموش کردن آن فکر نکنیم؛ اگر قرار است برنامه‌ای نقد بشود، بهتر است نقدی نوشته شود که لایق روزنامه‌نگاران ماست. مهمترین منابع برای آگاهی از این برنامه تهیه‌کننده و روابط عمومی شبکه چهار سیماست؛ اگر به فضاهای مجازی اعتماد کنیم به فضای رسانه‌ای و به حرفه جذاب روزنامه‌نگاری آسیب می‌زند.

برنامه «نقد سینمای ایران» در سال 95 با تهیه‌کنندگی رضا حامدی‌خواه و با اجرای علیرضا شجاع نوری به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

 

منبع:ایسنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز