شنیده های برنا از حضور آقای خواننده در عالم بازیگری:

گمانه‌زنی ایفای نقَش اصلی فیلم کیمیایی توسط حافظ ناظری همچنان ادامه دارد

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۷:۳۰
کد خبر: ۳۹۴۶۸۸
گمانه‌زنی ایفای نقَش اصلی فیلم کیمیایی توسط حافظ ناظری همچنان ادامه دارد
خبرهای ضد ونقیضی در رابطه با حضور خواننده و آهنگساز آلبوم "ناگفته" در جدیدترین فیلم مسعود کیمایی شنیده می شود که شواهد حاکی از حضور وی در این اثر نمایشی دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا صبح امروز روزنامه سینما خبر از حضور حافظ ناظری خواننده و آهنگساز آلبوم "ناگفته " منتشر کرد مبنی بر اینکه وی در جدیدترین فیلم سینمایی مسعود کیمیایی به نام "قاتل اهلی" به ایفای نقش خواهد پرداخت، پس از گذشت چند ساعت یکی از سایت های سینمایی"سینماژورنال" با تکذیب این خبر اعلام کرد نقش خواننده فیلمنامه مسعودکیمیایی را یکی از ستارگان مرد سینما بازی خواهد کرد.

اما شنیده‌های خبرنگار خبرگزاری برنا حاکی از این است که حافظ ناظری با پیشنهاد بازی در این اثر و ایفای نقش اصلی آن مواجه شده است؛ همچنین پولاد کیمیایی هم با انتشار عکسی مشترک از خودش با استاد شهرام ناظری و حافظ احتمال قوت گرفتن حضور پسر شوالیه آواز ایران را در این فیلم قوی تر کرده است.

هر چند که هنوز حافظ ناظری هیچگونه واکنشی درباره انتشار این خبر نشان نداده است اما گمان می رود که او در این فیلم نقش اصلی را بازی کند.

عکسین

مدیریت فیلمبرداری "قاتل اهلی" را فرشاد محمدی برعهده دارد.

عبدا.. اسکندری گریمور پیشکسوت ایرانی که در آثاری چون “گوزنها” و “سرب” با کیمیایی همکاری کرده بود طراح گریم کار است. همچنین امیر جدیدی، امیر آقایی، فرهاد اصلانی، لعیا زنگنه جز بازیگران این اثر به شمار می روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز