اختصاصی برنا:

انصاری: " هاری" را برای مردم ایران ساختم/ "کشتارگاه" را بالاخره تولید خواهم کرد

۱۳۹۵/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۵:۰۹
کد خبر: ۳۹۵۳۰۰
انصاری:  هاری را برای مردم ایران ساختم/ کشتارگاه را بالاخره تولید خواهم کرد
امیر احمد انصاری با اشاره به اینکه از حضور اولین اثر سینمایی خود در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم جهانی فجر ابراز خوشحالی کرد از تلاش خود برای ساخت یک سناریو سخن به میان آورد.

امیر احمد انصاری کارگردان فیلم سینمایی"هاری" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما در پاسخ به اینکه در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرده بود که کمتر شاهد تنوع ژانر در جشواره ملی فیلم فجر هستیم ، اظهار داشت: نه این چنین نیست. از من درباره جشنواره ملی سوال پرسیدن که گفتم در فستیوال بهمن ماه شاید ما براساس سلیقه شاهد نمایش تعدد ژانرها نباشیم ولی در چند دوره اخیر داریم می بینیم که فیلم های چند دوره اخیر شبیه به هم هستند البته این نظر شخصی من است ولی در دوره اخیر که بخش بین الملل جشنواره فجر از بخش ملی جدا شده، شاهد آثاری با مضمون و ژانرهای مختلف هستیم.

وی در پاسخ به اینکه خواستگاه خودتان از ساخت هاری چه بوده است، گفت: دغدغه ای که در جامعه وجود دارد و باید به آن پرداخت شود چرا که در حال حاضر هدف وسیله رو توجیه نمی کند در مقطع فعلی، پول خیلی از ارزش های ایرانی ما را زیر سوال می برد و ما میخواستیم با یک داستان جذاب این سناریو را به اینجا برسانیم که این مدل اخلاق و رفتار افراد را به کجا و چه تباهی می تواند بکشاند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مجددا ژانر کلاسیک قهرمان و ضدقهرمان را برای ساخت فیلم بعدی خود لحاظ می کنید، تصریح کرد: هر چیزی که برای من دغدغه شود را سعی میکنم در ابتدا زبان خودش را پیدا کنم  شاید هاری به این سبک باید ساخته می شد، اثر بعدی من شاید در همین ژانر کلاسیک ساخته شود شاید هم خیر باید به سناریو داستان بعدی برسم و این که چه چیزی را باید با چه شاخص هایی بسازم.

انصاری در پاسخ به این پرسش که "هاری" در اکران می تواند به موفقیت دست پیدا کند،خاطرنشان ساخت: به نظرم با مخاطبانش می تواند ارتباط برقرار کند. این فیلم را برای مردم ایران ساختیم و امیدوارم که مردم به تماشای این اثر بنشینند.

کارگردان"هاری" با ابراز خوشحالی از اینکه این اثر در جشنواره مورد ارزشیابی قرار می گیرد در خصوص آخرین تولید"کشتارگاه" بیان کرد: قرار بود این اثر سال گذشته در فصل زمستان ساخته شود ولی این اتفاق رخ نداد در هر صورت بالاخره ساخت "کشتارگاه" را حتما آغاز خواهم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز