اختصاصی برنا:

برزیده: میزبانی در هر شرایطی حیثیت و آبرو و موقعیت اجتماعی ایجاد می کند

۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۲:۵۴
کد خبر: ۳۹۵۴۲۳
برزیده: میزبانی در هر شرایطی حیثیت و آبرو و موقعیت اجتماعی ایجاد می کند
برزیده: به نظرم میزبانی در هرشرایطی برای میزبان می تواند حیثیت و آبرو و حتی موقعیت اجتماعی ایجاد کند، حالا مهمانان خارجی این جشنواره می توانند نقش سفیر هایی را ایفا کنند که اخبار داخلی کشورمان را به دیگر ملل انتقال دهند.

عبدالحسن برزیده کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا در پاسخ به اینکه آیا این جداسازی به پیشرفت سینمای ایران کمک می کند، اظهار داشت: به نظرم میزبانی در هرشرایطی برای میزبان می تواند حیثیت و آبرو و حتی موقعیت اجتماعی ایجاد کند، حالا مهمانان خارجی این جشنواره می توانند نقش سفیر هایی را ایفا کنند که اخبار داخلی کشورمان را به دیگر ملل  انتقال دهند، علی رغم این که تبلیغات منفی علیه ایران می شود و تصور می کنند که به یک کشور عقب افتاده جهان سومی می آیند چرا که برگزاری این جشنواره می تواند این نگاه را برای مهمانان خارجی از بین ببرد.

وی با ابراز رضایت از انتخاب رضامیرکریمی به سمت دبیری جشنواره جهانی فیلم فجر، گفت: وی شخصیت جهانی دارد و چون به عنوان مهمان به جشنواره های مطرح دنیا دعوت شده، تجارب خیلی خوبی را بدست آورده و فیدبک این مسئله را توسط مهمانان خارجی دریافت کردم چون دختر خودم در کادر اجرایی این جشنواره حضور دارد از رضایت مهمانان خارجی سخن به میان می آورد.

این کارگردان با اعلام اینکه جشنواره خودش باید جایگاه خوبی را برای خود دست و پا کند، تصریح کرد: دبیر جشنواره، معاونت سینمایی و...اگر فعالیت خود را به درستی انجام بدهند به موقعیت خوبی خواهند رسید من حتی متوجه شدم که عده ای از فیلمسازان خارجی با حضور فیلم خود در این جشنواره فرصت حضور درفستیوال های مطرح دنیا را از دست بدهند چرا که خیلی از فیلمسازان دنیا چه خوب چه بد علاقه دارند که به ایران سفر کنند و صرف حضور راهیابی فیلم خود به این جشنواره با اوضاع داخلی کشور هم آشنا می شوند.

عبدالحسن برزیده با اشاره به اینکه پردیس چارسو از مکان و فضای مناسب بهره می برد، تاکید کرد: از متولی و صاحب این مکان باید تقدیر و تشکر کرد از کیفیت نمایش فیلم و دسترسی جغرافیایی راحتی برای مردم دور واطراف تهران دارد و به نوعی عدالت در انتخاب این مکان برای تمام ساکنان شمال،جنوب،شرق و غرب رعایت شده است.

وی افزود: فقط تاسف می خورم چرا که وزارت ارشاد باید همچین فضای داشته باشد چرا که برگزاری تمام جشنواره ها در چنین مکان هایی به راحتی اتفاق خواهد افتاد.

برزیده در خصوص فعالیت های آینده خود، عنوان کرد: مشغول بازنویسی ۲ سناریو هستم اما بازنویسی سناریو"۳ تاک" را احتمالا تا یک ماه آینده به پایان می رسانم ولی هنوز مسئله تامین سرمایه ساخت فیلم علی رغم رایزنی های صورت گرفته با برخی از تهیه کنندگان هنوز مهیا نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز