در شبکه چهار سیما؛

نمایش «ناگهان پیت حلبی» کوروش سلیمانی نقد و بررسی می شود

۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۸:۱۵
کد خبر: ۳۹۵۴۷۷
نمایش «ناگهان پیت حلبی» کوروش سلیمانی نقد و بررسی می شود
برنامه «نقد تئاتر» شبکه چهار سیما نمایش «ناگهان پیت حلبی» را با حضور عواملش بررسی می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سی و یکمین برنامه «نقد تئاتر» در ساعت ۲۱:۰۰ روز شنبه ۴ اردیبهشت ماه به نقد و بررسی نمایش «ناگهان پیت حلبی» به نویسندگی امیرعلی نبویان و کارگردانی کوروش سلیمانی اختصاص دارد.

نمایش «ناگهان پیت حلبی» که پیش تر در دی و بهمن ۱۳۹۳ به مدت سه هفته در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران به صحنه رفته بود، نمایشی کمدی، درباره معضلات اخلاقی و فرهنگی جامعه است که اجرای مجدد آن از ۱۵ فروردین آغاز شده و تا ۱۷ اردیبهشت، در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است.

«ناگهان پیت حلبی» یک کمدی اجتماعی است که با زبانی موزون و آهنگین سفر فانتزی و تخیلی امیرکبیر به دنیای امروز را روایت می‌کند. در این نمایش کوروش سلیمانی پس از ۱۷ سال با هم‌دانشکده‌ای‌های سابق خود همکاری کرده است.

وحید آقاپور، رامین سیار دشتی، مسیح کاظمی، محمد طیب طاهر، ارسطو خوش‌رزم، محمدرضا آزادفرد در نمایش «ناگهان پیت حلبی» ایفای نقش می‌کنند.

در برنامه روز شنبه «نقد تئاتر» مسعود فروتن، صادق رشیدی، امیرعلی نبویان و کورش سلیمانی حضور دارند تا درباره این نمایش صحبت کنند.

«نقد تئاتر» از مجموعه برنامه های «نقد چهار» است که ساعت ۲۱ روزهای شنبه هر هفته به طور زنده و تکرار آن در ساعت ۱۵ روز بعد، از شبکه چهار پخش می شود.

تهیه کنندگی این برنامه را مجید گیاه چی و اجرای آن را عطاالله کوپال بر عهده دارند.

نظر شما