وقتی عباس قادری شجریان را با پسر ش مقایسه کرد / امکان بازیگر شدن این خواننده

۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۷:۱۷
کد خبر: ۳۹۵۵۴۸
وقتی عباس قادری شجریان را با پسر ش مقایسه کرد / امکان بازیگر شدن این خواننده
عباس قادری خواننده کوچه بازاری موسیقی که شایعات مجاز شدنش از سوی رییس دفتر موسیقی ارشاد رد شده است در گفتگویی تفصیلی با "تماشاگران امروز" نکات جالبی را درباره پیشنهادات سینمایی اش و همچنین مردم داری همایون شجریان بیان کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا،  قادری با مقایسه همایون و پدرش محمدرضا شجریان می گوید: همایون خان از نظر مردمداری و مرام اخلاقی از پدرش بهتر است. شجریان بزرگ کارش نامبروان و بیست است...اما برخوردها متفاوت است.

وی ادامه می دهد: من الان به شما می گویم سلام شما یک سلام میکنید و رد می شوید اما یک زمانی می گویم سلام طرف می آید دست می دهد و اجتماعی تر برخورد می کند.

قادری همچنین با اشاره به یک خواننده جوان دیگر بیان می دارد: احسان خواجه امیری هم خیلی خوب می خواند و با خود و پدرش رفیق هستیم. خانوادگی با هم رفت و آمد داریم ولی همایون گرمتر است...

چرا همکاری با ناصر ملک مطیعی را رد کرد؟

قادری با اشاره به علاقه علی عطشانی کارگردان سینمای ایران برای حضور در فیلم هایش می گوید: عطشانی چند بار به من پیشنهاد داد. خیلی دوست دارد من در فیلمهایش باشم.

وی با تایید این که عطشانی برای خواندن در "نقش نگار" که بازگشت به سینمای ناصر ملک مطیعی محسوب می شد به وی پیشنهاد داده درباره دلایل محقق نشدن این همکاری بیان می کند: گفتم اگر قرار است یک همکاری خوب داشته باشم باید همه چیز حساب شده باشد.

قادری ادامه می دهد: آقای بانکی هم دو سه بار ما را به دفترش دعوت کرده و پیشنهاد داده. تا ببینیم خدا چه می خواهد...

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز