اختصاصی برنا:

قلی خانی: فیلم های "برادرم خسرو" و "لانتوری" را علاقه دارم تماشا کنم

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۴:۱۳
کد خبر: ۳۹۵۶۹۷
قلی خانی: فیلم های برادرم خسرو و لانتوری را  علاقه دارم تماشا کنم
قلی خانی با اشاره به این که برای تماشای اثری که در کشور روسیه ساخته شده به پردیس چارسو مراجعه کردم، گفت: فیلم های "برادرم خسرو" و "لانتوری" را علاقه دارم تماشا کنم بیشتر برای تماشا آثار ایرانی در جشنواره حضور پیدا کردم.

شبنم قلی خانی بازیگر تلویزیون و سینما با حضور در مکان برگزاری سی و چهارمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما و تلویزیون خبرگزاری برنا، در پاسخ به این که جداسازی بخش بین الملل از بخش ملی را چگونه ارزیابی می کنید، خا‌طرنشان ساخت:  تصور می کنم این جداسازی باعث می شود که توجه بیشتری به مهمانان خارجی جشنواره فیلم فجر کرد و شاید به خاطر زمانی که به بخش جهانی تعلق گرفته، همه چیز منظم تر و جدی تر از سابق برگزار شود، ولی شخصا همواره دوست داشتم که بخش ملی و بین الملل جشنواره با هم در جشنواره برگزار شود.

وی در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر قرار است تولیدات مشترک مان را با کشورهای دیگر را افزایش بدهیم پس اگر فیلمسازان و تهیه کنندگان داخلی درکنار کارگردان و تهیه کنندگان خارجی قرار بگیرند، می تواند ارتباط خوبی را برقرار کنند که به وقوع پیوستن این امر برای فیلم اولی ها خیلی خوب است.

این بازیگر در خصوص مکان برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر،گفت: خودم این منطقه را خیلی دوست دارم چرا که در خیابان سی تیر موزه های زیادی واقع شده است و زمانی که مهمانان خارجی در همین حوالی پردیس چارسو اسکان پیدا کردند و می توانند از موزه ها، امکان فرهنگی و بافت سنتی این نقطه از شهر دیدن به عمل بیاورند.

قلی خانی با اشاره به اینکه تماشا اثری که در کشور روسیه ساخته شده به پردیس چارسو مراجعه کردم، گفت: فیلم های "برادرم خسرو" و "لانتوری" را هم علاقه دارم تماشا کنم بیشتر برای تماشا آثار ایرانی در جشنواره حضور پیدا کردم.

وی با اشاره به اینکه بعد از ۴ سال به ایران برگشتم،تشریح کرد:‌ بنا به شغل همسرم ۴ سال خارج از ایران زندگی کردم البته در آنجا بیکار نبودم و در رشته کارگردانی مدرک فوق لیسانس کارگردانی را از یکی از دانشکده های استرالیا دریافت کردم،تازه به ایران برگشتم فعلا با پیشنهاد بازی در ۳ نمایش تئاتر مواجه شده ام که احتمالا بهترین آن را انتخاب خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه با سبک و شیوه جدیدی تدریس در رشته کارگردانی را آغاز خواهم کرد، افزود: شاید این ۴ سال اگر در ایران بودم مجبور به تکرار خودم می شدم ولی حالا در این چندسال ورک شاپ های زیادی رفتم و بیشتر وقت خود را صرف مطالعه و تماشا فیلم کردم تمام این ها کمک می کند که انتخاب های بهتری را در این زمینه اتخاذ کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز