تشویق به شرکت در جشنواره رضوی با نمایش فیلم:

کودکان دامغانی «هرشب تنهایی» را نقد کردند

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۳:۴۹
کد خبر: ۳۹۵۷۲۳
کودکان دامغانی «هرشب تنهایی» را نقد کردند
مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دامغان، با نمایش فیلم «هر شب تنهایی» رسول صدرعاملی کودکان و نوجوانان را به شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره رضوی تشویق کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، این فیلم یک بخش از سه‌گانه‌ی این کارگردان شهیر سینما درباره‌ی زائر است که اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره 2 کانون دامغان در دومین جلسه کارگاه نقد فیلم با اعضای نوجوان به تماشای آن نشستند.

به گفته‌ی فاطمه‌سادات امیرفخریان مسوول این مرکز فرهنگی‌هنری کانون، «هر شب تنهایی» دومین فیلم صدرعاملی از سه‌گانه‌ی او درباره‌ی زائر است و دو فیلم دیگر این سه‌گانه «زندگی با چشمان بسته» و «در انتظار معجزه» نام دارد.

وی تصریح کرد: نمایش این فیلم که شخصیت محور است و روایتی آرام دارد در آماده‌سازی اعضا برای خلق اثر رضوی در قالب کاردستی، شعرسرایی، نقاشی و... بی‌تأثیر نخواهد بود.

فاطمه جمالی‌باشی مربی فرهنگی این مرکز نیز اظهار داشت: در جلسه‌ی نقد و بررسی فیلم «هر شب تنهایی»، اعضا با سینمای دینی، ظرفیت‌های روایتی و هنر انتقال غیر مستقیم ارزش‌های دینی آشنا شدند.

وی در ادامه عنوان کرد: در این فیلم کارگردان از قالب داستانی- مستند و روایت گفتار بر تصویر برای انتقال حس و حال یک زائر بی‌پناه استفاده کرده و به محیط امن حرم برای دل‌های بی‌پناه و نا امید پرداخته ‌است.

با نزدیک شدن به پایان زمان ارسال اثر به جشنواره رضوی در 8 بخش جداگانه، مربیان و اعضای مراکز کانون برای شرکت در این رقابت فرهنگی، هنری و مذهبی آماده می‌شوند و مربیان کانون، بچه‌ها را به خلق آثار هنری و ادبی در این زمینه تشویق می‌کنند.

فراخوان کامل مسابقه‌های کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از سوی کانون، با 8 موضوع «کاردستی»، «شعرسرایی»، «خوش‌نویسی»، «نقاشی»، «داستان‌نویسی»، «معرفی شخصیت»، «قصه‌گویی» و «نشریه‌نگاری» پیشتر در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.

زمان ارسال اثر به بیشتر این مسابقه‌ها نهایت تا اول تیر 1395 تعیین شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز