اخبار کوتاه نمایشگاه کتاب؛

صدور روادید ۶۵ ناشر بین‌المللی برای شرکت در نمایشگاه کتاب

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۵:۱۲
کد خبر: ۳۹۶۳۸۸
صدور روادید ۶۵ ناشر بین‌المللی برای شرکت در نمایشگاه کتاب
مدیرکل اداره مجامع و تشکل‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از صدور روادید ۶۵ ناشر بین‌المللی برای حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، علی فریدونی با اشاره به جزئیات صدور روادید ناشران بین الملل گفت: تا به امروز ۷۸ درخواست از سوی ناشران بین المللی ارایه شده و روادید ۶۵ ناشر صادر شده است.

عضو شورای نظارت و ارزیابی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افزود: درخواست کنندگان روادید از ۵ قاره جهان و از کشورهای سوریه، روسیه، آلمان، ایتالیا، چین، سوئد، لبنان، دانمارک، قزاقستان، پاکستان و امارات متحده عربی هستند.

حضور ۲۷ میهمان خارجی در نمایشگاه کتاب تهران

همچنین از نمایشگاه امسال خبر می‌رسد که ۲۷ میهمان از کشورهای مختلف جهان حضور خواهند داشت.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران میزبان میهمانانی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، چین، عمان، الجزایر و... خواهد بود.

چند نویسنده ایتالیایی، استرالیا، رئیس اتحادیه ناشران ایتالیا، رئیس نمایشگاه کتاب تورینو ایتالیا، رئیس اتحادیه ناشران اروپا و... با سفر به ایران در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران شرکت می کنند.

همچنین نویسندگانی از کشورهای مکزیک، استرالیا در نمایشگاه کتاب تهران شرکت خواهند داشت.

روسیه میهمان ویژه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است و ۴۵ نفر از نویسندگان، ناشران و مسئولان نشر این کشور در نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

تمدید مهلت ثبت نام بن دانش آموزی تا ۷ اردیبهشت

خبر دیگر از نمایشگاه کتاب تهران اینکه، مهلت ثبت نام بن کتاب دانش‌آموزی که برای نخستین بار در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دانش آموزان اختصاص یافته تا هفتم اردیبهشت ماه تمدید شد.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز