به‌مناسبت روز ملی خلیج‌ فارس؛

نمایشگاهی از آثار نقاشی علی‌اکبر ابراهیمی‌نژاد گشایش یافت

۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۹:۴۳
کد خبر: ۳۹۶۸۱۶
نمایشگاهی از آثار نقاشی علی‌اکبر ابراهیمی‌نژاد گشایش یافت
نمایشگاهی از آثار نقاشی علی‌اکبر ابراهیمی‌نژاد به‌مناسبت روز ملی خلیج‌ فارس گشایش می‌یابد.
به گزارش خبرگزاری برنا، مدیریت نگارخانه «ابراهیمی‌نژاد» به‌مناسبت روز ملی خلیج همیشه فارس نمایشگاهی از آثار نقاشی علی‌اکبر ابراهیمی‌نژاد « هنرمند دامغانی» را با عنوان «ما با فرهنگ کهن با نام ایران مانده‌ایم» برگزار می‌کند.

یکی از آثاری که در این نمایشگاه روی دیوار گالری می‌رود، «مهر تاریخ بر ایرانی بودن خلیج فارس» است.

ابراهیمی‌نژاد درباره هدف این نگارخانه از برپایی نمایشگاه‌های هنری، اظهار کرد: نگارخانه می‌خواهد در خدمت مردم و جامعه باشد. این نگارخانه با پشتوانه فرهنگ بومی و نگاه مردمی به راه خود ادامه می‌دهد و بیشتر، نقش نمایشگاهی داشته است نه نگاه به فروش صرف.

او افزود: این روند برای این است که مردم و علاقه‌مندان، آثار هنری را ببینند و ارتباط جامعه با هنر و هنرمندان برقرار و تقویت شود. بیشتر نگارخانه‌های ما روی فروش تأکید دارند و اهمیت زیادی به مخاطبان نمی‌دهند؛ اما محل مناسب این نگارخانه باعث شده دانشجویان برای دیدن آثار هنری به آن رجوع کنند.

این نمایشگاه دهم اردیبهشت‌ماه ساعت 11 تا 19 افتتاح می‌شود و به مدت دو هفته هر روز از ساعت 15 تا 19 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. نگارخانه «ابراهیمی‌نژاد» در بزرگراه شهید محلاتی، خیابان نبرد، خیابان آهنگ، روبه‌روی بوستان یاس، کوچه نرگس، گلستان 2، شماره 72 واقع است.

 

منبع: ایسنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز