شهرام مکری در گفتگو اختصاصی با برنا:

مطرح‌ترین فستیوال‌های دنیا هم برای مخاطب خاص برگزار می‌شود/ "هجوم" تجربه گرایی دیگری است

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۸:۳۶:۳۴
کد خبر: ۳۹۷۱۰۲
مطرح‌ترین فستیوال‌های دنیا هم برای مخاطب خاص برگزار می‌شود/ هجوم تجربه گرایی دیگری است
کارگردان جوان و خوش آتیه سینمای ایران با اشاره به اینکه جداسازی بخش بین الملل از بخش ملی موافق هستم از حال و هوای فیلم جدید خود سخن گفت.

شهرام مکری کارگردان فیلم سینمایی"ماهی و گربه" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما خبرگزاری برنا با اعلام اینکه ظرف چند روز آینده فیلمبرداری سناریو"هجوم" را آغاز خواهیم کرد: فیلم داستان محور است و تم پلیسی دارد اما تجربه گرایی که در "ماهی و گربه" تماشا کردیم هم در این اثر به سبک دیگری تجربه خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: به نظرم در عرصه فیلمسازی یا باید به سمت اجرای حرفه ای برویم و یا اثری را بسازد که در آن با یک پیشنهاد مواجه شویم در ایران این مسئله تا حدی وجود دارد ولی بیشتر به سمت اجرایی حرکت می کنم که در آن پیشنهادی داده شود.

مکری در بخش دیگری از صحبت های خود با اعلام اینکه با جداسازی بخش بین الملل از بخش ملی کاملا موافق هستم، خاطرنشان ساخت: نحوه یا شکل برگزاری سال گذشته بخش بین الملل اصلا معلوم نبود که چه هدفی رو دنبال می کرد همچنین احساس میکنم که این فستیوال برای پیشرفت به چند سال زمان لازم دارد ولی استارت خیلی خوب و درستی در این خصوص زده شده است باید با این ساختار جلو برویم و در جهت بهبود آن گام برداریم.

این فیلمساز با اعلام اینکه مهمترین فستیوال های فیلم در دنیا هم برای مخاطب خاص است، افزود: اصلا جشنواره برای تماشاگر و مارکت خاص برگزار می شود چرا که این نکته در تمام جشنواره های مطرح دنیا هم این مسئله را به وضوح تماشا می کنید در همان فستیوال ها ابتدای امر باید فیلمسازان ثبت نام کنند و ارتباط خود با سینما را توضیح بدهند و... پشت سر گذاشتن این مسیر طبیعی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز