با حکم محمدحسین محمدزاده ؛

مدیر گروه آموزش شبکه رادیویی قرآن منصوب شد

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۷:۱۰
کد خبر: ۳۹۷۲۲۰
مدیر گروه آموزش شبکه رادیویی قرآن منصوب شد
با حکم محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه رادیویی قرآن احمد فراهانی به سمت مدیریت گروه آموزش این شبکه رادیویی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در پی بازنشستگی مدیر سابق گروه آموزش رادیو قرآن، محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه رادیویی قرآن مدیر جدید گروه آموزش این شبکه رادیویی را منصوب کرد.

 

در بخش هایی از این حکم بر ترویج و آموزش قرآن اعم از روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ، مفاهیم و... در سطوح مختلف از طریق تولید و پخش برنامه های آموزشی با بهره گیری از استادان و کارشناسان مجرب و متخصص در قالب های متنوع  و جذاب تأکید شده است.

همچنین ضرورت انطباق برنامه ریزی ها جهت تولید برنامه ها با مطالبات مقام معظم رهبری به ویژه تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم و اسناد بالادستی مانند منشور توسعه فرهنگ قرآن کریم در حوزه آموزش عمومی قرآن کریم و مصوبات و اسناد مربوط به کمیسیون آموزش عمومی کشور از دیگر موارد مطرح در این حکم انتصاب است.

در پایان حکم انتصاب مدیر گروه آموزش رادیو قرآن از تلاش های علی سلمان طاهری مدیر سابق گروه آموزش تشکر شده است.

از سوابق احمد فراهانی در حوزه های گوناگون می توان به کسب رتبه نخست کشور طی سال ۱۳۸۲ در مسابقات روش تدریس و مهارت های آموزش قرآن کریم، فعالیت و همکاری در رادیو قرآن از سال ۱۳۷۳، مدیر گروه تلاوت رادیو قرآن از سال ۱۳۹۱ به مدت چهار سال، کارشناس ارشد الهیات با گرایش تاریخ و تمدن ملل اسلام و عضو هیات علمی مدعو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز